سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / متون / ملتی که سیم‌خاردارش هم محتاج بیگانه بود، اکنون موشک‌های نقطه‌زنش پهپادهای شیطان خبیث را به کام مرگ می‌کشد

ملتی که سیم‌خاردارش هم محتاج بیگانه بود، اکنون موشک‌های نقطه‌زنش پهپادهای شیطان خبیث را به کام مرگ می‌کشد

بسم رب الشهداء والصدیقین
خدایا!! تو شاهد باش و ما با صداقت و صدای رسا اعلام میکنیم که آرامش و امنیت و عزت و اقتدار امروز ما، ثمره ایثار و فداکاری و رشادت ،و روحیه شهادت طلبی رزمندگان دریا دل،این شیران روز و زاهدان شب میباشد.
خدایا !! فقط خودت میدانی که خون پاک شهیدان و ایثار جانبازان و پایمردی آزادگان و ایستادگی تمامی مردم شریف این مرز و بوم،و البته رهبری شجاعانه و حکیمانه ی خمینی کبیر آن عبد صالح خدا ، همه با هم ،باطل السحر و خنثی کننده مکر و خدعه شیاطین سرخ و سیاه شد.
آری خداوندا !! فقط خودت میدانی که شرق و غرب جنایتکار و خیانت پیشه و مزدوران مرعوب آنها ، چه خوابی برای این ملت مظلوم ولی مقتدر ،دیده بودند…. و اگر نبود لطف و عنایت تو ، و خون پاک شهیدان، معلوم نبود الان ما نسل قدیم و جدید، با چه تیره روزی و سیاه بختی دست و پنجه نرم میکردم.
آری این دفاع مقدس و حماسه سازان آن،معجزه آفریدند و پس از سه قرن شکست های پی در پی ذلت بار ،برای اولین بار،حتی یک سانتیمتر از خاک پاک ایران عزیز در چنگال خون آلود بیگانه و بیگانه پرست باقی نماند.
و……
ملتی که در آغاز این جنگ تحمیلی حتی برای سیم خار دار هم محتاج بیگانه و تحت تحریم بود،….
اکنون موشک های نقطه زنش، پهپادهای فوق مدرن شیطان خبیث را به کام مرگ و نیستی میکشد.
و اکنون !
ای قطره قطره خون شهیدان
ای ذره ذره سلول های جانبازان
ای تکه تکه استخوان مفقودالاثر ها
ای لحظه لحظه های اسارت آزادگان
… و
ای تک تک پدران و مادران ، فرزندان و همسران، و برادران و خواهران شهیدان ….. و
در یک کلام !!
ای همه ی ایران و ایرانی !
به وجودت افتخار میکنیم و روی ماهت را گلباران مینماییم و با اطمینان خاطر فریاد برمی آوریم که :
راه نورانی امام و شهیدان دفاع مقدس، راه ما و شجاعت آنها ،الهام بخش ماست و به یاری خداوند بزرگ راه شهیدان فراموش شدنی نیست و خانواده معظم شهدا چشم و چراغ ما و وصایای جاودانه شهیدان، نقشه راه ما تا پیروزی نهایی است.
روزی که پرچم این انقلاب از دستان خامنه ای عزیز این خلف صالح امام امت خمینی کبیر، به دستان توانمند صاحب اصلی آن حضرت مهدی موعود عج الله تعالی فرجه، سپرده میشود و منجی عالم بشریت، جهان را پر از نور و عدل و داد و عشق و شور خواهد کرد.
شادی روح شهیدان صلوات
اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

روضه شهادت امام صادق(علیه السلام)

مداحی حاج منصور ارضی.

شهادت امام جعفر صادق علیه السلام

مداحی مهدی رسولی

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.