سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / متون / بیانیه اروپایی‌ها علیه ایران ثابت کرد نباید به آنها اعتماد کرد

بیانیه اروپایی‌ها علیه ایران ثابت کرد نباید به آنها اعتماد کرد

آیت‌الله مجتهد شبستری، بیانیه روز گذشته سه کشور اروپایی علیه ایران را مورد اشاره قرار داد و گفت: این هم نمونه دیگری برای اطمینان از این موضوع است که به اروپایی‌ها هم نمی‌شود اعتماد کرد.

آیت‌الله مجتهد شبستری، بیانیه سه کشور اروپایی علیه ایران را مورد اشاره قرار داد و گفت: این هم نمونه دیگری برای اطمینان از این موضوع است که به اروپایی‌ها هم نمی‌شود اعتماد کرد.

آیت‌الله محسن مجتهد شبستری، عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به سفر رئیس جمهور به سازمان ملل گفت: همانطور که رهبر معظّم انقلاب مکرر فرمودند، همپنان که به آمریکایی‌ها اعتمادی نیست، اروپایی‌ها هم قابل اعتماد نیستند.

وی به بدعهدی آمریکا و اروپا در قضیه برجام اشاره کرد و گفت: بعد از برجام چندماه ایران را معطل یک سازوکار مالی کردند و می‌خواستند روغن ریخته را نذر امام‌زاده کنند.

مجتهد شبستری ادامه داد: اروپایی‌ها یازده تعهد خود را عملی نکردند و فکر کردند می‌شود سر ایران شیره مالید.

وی، بیانیه روز گذشته سه کشور اروپایی علیه ایران را مورد اشاره قرار داد و گفت: این هم نمونه دیگری برای اطمینان از این موضوع است که به اروپایی‌ها هم نمی‌شود اعتماد کرد.

 عضو مجلس خبرگان رهبری افزود:‌ امیدواریم در چنین شرایطی، رئیس جمهور و وزیر امور خارجه، بیش از پیش هوشیار باشند. همانطور که رهبر انقلاب گفتند، ما خواهان قطع مراوده با دنیا نیستیم، امّا شرایط ایجاد شده، هوشیاری بیش از پیش را می‌طلبد و باید مراقب ترفندهای اروپا و آمریکا بود.

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

تفاوت ایران با آمریکا

پاورقی

عبدالحمید قدیریان: زبان هنر از دیپلماسی هم تاثیرگذارتر است

حضور ایران در شصتمین بینال ونیز

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.