سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / متون / عناوین روز شمار هفته دفاع مقدس سال 1398

عناوین روز شمار هفته دفاع مقدس سال 1398

بسم الله الرحمن الرحیم

 

سردار سرتیپ بهمن کارگر رئیس ستاد مرکزی بزرگداشت هفته دفاع مقدس

شعار محوری سی و نهمین سال گرامیداشت

هفته دفاع مقدس :

«ما پیروزیم» 

 

 

 

 

عناوین روزهای سی و نهمین سال گرامیداشت هفته دفاع مقدس 1398

یکشنبه 31 شهریور «قدرت، توانمندی و اقتدار نیرو‌های مسلح» برگزاری رژه صلابت و توانمندی نیرو‌های مسلح و قدرت صنعتی و دفاعی کشور در سراسر کشور به نمایش گذاشته می‌شود.امسال دو رژه بزرگ یکی در تهران با مسئولیت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و دیگری رژه بزرگ دریایی در بندرعباس با مسئولیت ارتش جمهوری اسلامی ایران

دوشنبه یکم مهر «دانش‌پژوهی، معرفت، جوانان و سربازان» بازگشایی مدارس، دانشگاه‌ها و مراکز عملی و پژوهشی و تقدیر از سربازان و مرزداران غیور کشور

سه شنبه دوم مهر «رونق تولید، حمایت مردمی و خود باوری» رونق تولید ملی و اقتصادی با رویکرد مدیریت انقلابی و جهادی وخودباروی به عنوان یکی از مهم‌ترین شاخصه‌های تقویت صنعت کشور و موثر در محدود کردن اهداف دشمن در حوزه تحریم‌ها.

​چهارشنبه سوم مهر «بصیرت، دشمن شناسی، ولایتمداری و دفاع همه‌جانبه» نقش ولایت فقیه در بصیرت افزایی عمومی به منظور مقابله با ترفند‌ها و مقابله با فریب و سلطه دشمن به عنوان الگویی موثر برای نهضت مقاومت و نقش ولایت فقیه در دشمن شناسی و هدایت جنگ و پس از جنگ .

پنجشنبه چهارم مهر«شهیدان، جانبازان، آزادگان و فخرآفرینان» عطر افشانی مزار شهدا و تجلیل از خانواده‌های معظم شهدای دوران دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم و تکریم از جانبازان و آزادگان .

جمعه پنجم مهر «معنویت، وحدت ملی، خانواده و ورزش همگانی» همبستگی ملی، حضور باشکوه در نماز جمعه و تقویت سبک زندگی دینی و حفظ و کرامت ارزش‌های اسلامی خانواده و توجه به ورزش همگانی و عمومی.

شنبه ششم مهر «رزمندگان، حماسه آفرینان و جهادگران» برنامه‌های یادبود حماسه غرورآفرینان عملیات بزرگ ثامن الائمه و بزرگداشت شکست حصر آبادان ،و از رزمندگان، جهادگران و حماسه آفرینان دوران دفاع مقدس تجلیل خواهد شد.

یکشنبه هفتم مهر «فرماندهان، پیشکسوتان و مسئولان » سالروز شهادت فرماندهان شهید فلاحی، فکوری، نامجو، کلاهدوز و جهان آرا و بزرگداشت فرماندهان شهید دوران دفاع مقدس و تقدیر از پیشکسوتان عرصه جهاد و مقاومت.

 

 

 

رسوایی مدعیان هنر

هنرمندان ما تنها زمانی می توانند بی دغدغه کوله بار مسئولیت و امانت شان را زمین بگذارند که مطمئن باشند مردمشان بدون اتکاء به غیر، تنها و تنها در چهارچوب مکتب شان، به حیات جاویدان رسیده اند. و هنرمندان ما در جبهه های دفاع مقدس مان اینگونه بودند، تا به ملأ اعلا شتافتند. و برای خدا و عزت و سعادت مردم شان جنگیدند؛ و در راه پیروزی اسلام عزیز تمام مدعیان هنر بی درد را رسوا نمودند. خدایشان در جوار رحمت خویش محشورشان گرداند.

30 / 6 / 67 (پیام به هنرمندان و خانواده شهدا)،صحیفه امام ره ، ج21، ص 145ـ146

یاد امام خمینی و شهدای دفاع مقدس  و مدافعان حریم اهل بیت علیهم السلام را گرامی می داریم

و از خداوند متعال برای جانبازان شفای عاجل و رحمت و مغفرت مسئلت می نماییم

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

ولایت فقیه یک چیزی است که خدای تبارک و تعالی درست کرده است

امام خمینی رحمت الله علیه

دعوت به خیر و امر به معروف

ويدئو/ عدم رضایت ولی از تندروی ها

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.