سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / متون / شکنجه ی اسراء توسط عوامل بعثی

شکنجه ی اسراء توسط عوامل بعثی

.

حکایتی بسیار ناراحت کننده درباره شهادت یکی از اسرای ایرانی بنام شهید رضایی توصیه میکنم بخونید تا بفهمید چگونه این نظام و انقلاب توسط خون پاک شهیدان حفظ شده و چه مسئولیت سنگینی بر عهده ماست!!!!

تعدادی از خشن ترین شکنجه گرای بعثی که شاخص ترینشون جاسم پلنگ و عدنان بودند رضایی رو بردن داخل راهروی حموم ، قبلش حموم رو روشن کرده بودن و آب به حد جوش رسیده بود. پیراهن و زیر پوششو دراوردن و با کابل بهش زدند و بعد از اینکه بی حال شد انداختنش زیر دوش آبِ جوش.

هر چی سعی می کرد از زیر دوش بیاید کنار اونا اجازه نمی دادند تا اینکه پوست بدنش سوخت و تاول زد. بعد مقداری شیشه کف راهرو خُرد کردن و رضایی را روی شیشه ها با بدن برهنه می غلتوندند و با کابل می زدند که شیشه ها توی بدنش فرو برند به اینم اکتفا نکردن و اونقد با کابل زدن که تکه های پوست تاول زده با ضربات کابل جدا می شد و شیشه ها بیشتر فرو می رفت.
از همه جای پیکر شهید خون زده بود بیرون و بدن بریان شده بود.باز هم شکنجه ها راضی شون نکرد آب نمک آوردن و روی زخمها و بدن سوخته و پاره پاره شده می ریختند.
دیگه طاقتش طاق شد و از شدّت درد ناله می کرد که یکی از نگهبانا یه قالب صابون رو به زور توی دهان رضایی فرو کرد.

شدت جراحات داخل حلق و ریه به او امان نداد و خفگی مزید بر علت شد و همونجا کف راهروی حموم در نهایت مظلومیت جان داد و آن مجاهد صابر و جوان مقاوم به دیدار اربابش امام حسین علیه السلام رفت و چه رفتن باشکوه و با عظمتی !

اینجوری شهید دادیم حالا یه عده چسبیدند به صندلی قدرت ودارن بیت المال حیف ومیل می کنن یادشون رفته صدقه سر چه کسانی به اینجا رسیدند …

شهدا را یاد کنید تا آنها هم شما را نزد ابا عبدالله الحسین علیه السلام یاد کنند…. همه بدانند امنیت واقتدار امروزمان وهمه دنیایمان مدیون ایثار و از خودگذشتگی و جانفشانی شهدا و ایثارگران است.

روحش شاد و یادش گرامی.

سلامتی و عاقبت بخیری آزادگان سرافراز و شادی شهدای مظلوم دوران اسارت، صلوات خالصانه هدیه فرمایید.

مجید زکی لو

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

گزارش تارنمای اینترسپت از شکنجه دانشجویان بازداشتی در آمریکا

شکنجه در آمریکا

قتل خواهر و برادر در روز سوم شکنجه

۱۹ فروردین چهل و چهارمین سالروز شهادت آیت‌الله سید محمدباقر و سیده آمنه بنت‌الهدی صدر

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.