سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / متون / تحصیل فرزندان مسئولان در خارج از کشور باید ممنوع شود

تحصیل فرزندان مسئولان در خارج از کشور باید ممنوع شود

معاون حقوقی قوه قضائیه گفت: نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی ‌طرح ممنوعیت تحصیل فرزندان مسئولان در خارج از کشور را ارائه داده و تصویب کنند.
حجت‌الاسلام محمد مصدق در گردهمایی ملی نقش حقوقدانان، وکلا و کارشناسان رسمی‌ دادگستری در گام دوم انقلاب با رویکرد احیای عدالت و مبارزه با فساد بیان کرد: هم اینک چند درصد فرزندان مسئولان نظام در خارج از کشور تحصیل می‌کنند؟ برخی افراد می‌گویند بچه‌ها آزادند هر جا تحصیل کنند چرا این فرصت و آزادی برای دیگر اقشار جامعه مهیا نیست؟ آیا نظام اسلامی‌ دنبال این اهداف بود؟
وی تأکید کرد: نماینده‌های انقلابی خانه ملت طرحی برای تصویب در صحن مجلس ارائه بدهند تا بر اساس آن فرزندان مسئولان نظام مجاز به تحصیل در خارج از کشور نباشند.
حجت‌الاسلام مصدق اضافه کرد: شاید عده‌ای بگویند تحصیل در خارج از کشور حق افراد است، ایرادی ندارد، پس پدرش نباید مسئولیتی داشته باشد.
حجت‌الاسلام صدیق افزود: با نیم نگاهی به عملکرد ۴۰ ساله انقلاب و منویات رهبر معظم انقلاب می‌توان به صراحت عنوان کرد که مسئولان هیچ‌گاه به بیانات و توصیه‌های معظم‌له عمل نکردند. وی برخورد قهری دولت با کشورهای مستکبر جهان را ستود و اضافه کرد: برای این نوع برخورد و واکنش‌ها کمی‌دیر شده است و اگر چهار سال پیش مسئولان با توجه به منویات رهبر معظم انقلاب این‌گونه اظهارنظر می‌کردند وضعیت کنونی کشور این نبود.
حجت‌الاسلام صدیق بیان کرد: برخی مدعی مبارزه با فساد هستند اما وقتی به منطقه فشم و دماوند سر می‌زنیم از دور ویلاهای غیرمجاز را می‌بینیم، خب اینها مال کیست؟ چگونه با وجود این ویلاها می‌توان گفت دنبال مبارزه با فساد هستیم؟

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

پرهیز از اختلاف و ستیزه‌گری رمز اصلی رفع مشکلات مردم است

آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور همه مسئولان و ارکان نظام

زهره الهیان برای دومین بار تحریم شد

نماینده مجلس شورای اسلامی شهر تهران

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.