سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / متون / شیوع بیماری روانی در میان شهرک‌نشینان اطراف غزه

شیوع بیماری روانی در میان شهرک‌نشینان اطراف غزه

طبق اعلام رسانه‌های صهیونیستی، میانگین شهرک نشینان صهیونیست در اطراف نوار غزه که به بیماری‌های روانی مبتلا شده‌اند، افزایش چشمگیری یافته است. ترس از موشک‌های مقاومت عامل این بحران معرفی شده است.

حملات مقاومت فلسطین به سرزمین های‌اشغالی نه تنها باعث فرار شهرک نشینان از کشور‌اشغال شده شان می‌شود بلکه آنها را به انواع بیماری‌های روانی ناشی از ترس مبتلا کرده است. به گزارش خبرگزاري صدا و سيما به نقل از پایگاه اینترنتی العهد لبنان، موشک‌های مقاومت، شهرک نشینان صهیونیست را در اطراف نوار غزه به بیماران روانی تبدیل کرده است. منابع صهیونیستی می‌گویند میانگین شهرک نشینان صهیونیست در اطراف نوار غزه که با    بیماری‌های روانی روبرو شده‌اند، افزایش یافته است. این امر در پی تنش‌هایی است که بین رژیم صهیونیستی و گروه‌های مقاومت فلسطینی در غزه از آغاز سال جاری به وجود آمده است.

در این ارتباط کانال 13 اسرائیل در گزارشی اعلام کرد، پس از 11 مورد اقدام تنش زا که از ابتدای سال جاری آغاز شده است میانگین افرادی که در شهرک‌های نوار غزه(مثل سدیروت و‌اشکول) به بیماری روانی مبتلا شده‌اند به شکل قابل ملاحظه‌ای افزایش یافته است. این کانال در ادامه اعلام کرده بخش زیادی از این افراد در حال مصرف دارو هستند تا به آنها برای رهایی یافتن از ترس کمک کند… شمار کارشناسان و روانپزشک‌ها در اطراف نوار غزه کم است و برای مداوای این تعداد مبتلا به بیماری روانی کافی نیست.

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

حمایت دانشجویان دانشگاه کمبریج از غزه

دانشجویان دانشگاه کمبریج انگلیس در صف حامیان فلسطین

بازسازی غزه ۸۰ سال زمان نیاز دارد

مدیر برنامه توسعه سازمان ملل متحد

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.