سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / متون / دادستانی رژیم صهیونیستی‌: سربازانی که فلسطینی‌ها را بکشند تشویق می‌شوند!

دادستانی رژیم صهیونیستی‌: سربازانی که فلسطینی‌ها را بکشند تشویق می‌شوند!

دادستان نظامی ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد نظامیانی که در جریان درگیری‌ها، فلسطینی‌ها را به قتل برسانند، از «مصونیت» برخوردارند.

«شارون افک» دادستان نظامی ارتش رژیم صهیونیستی از اعطای مصونیت به نظامیانی خبر داده که در جریان درگیری‌ها یا حوادثی از این قبیل، فلسطینی‌ها را به شهادت می‌رسانند. بر اساس گزارش روزنامه صهیونیستی «معاریو»، افک گفته:«هر سربازی که در خطر قرار بگیرد و یک فلسطینی را بکشد از حمایت کامل دادگاه‌های نظامی برخوردار خواهد بود».

گزارش دادستانی کل رژیم صهیونیستی در سال 2018 نشان می‌دهد، دفتر دادستانی، برنامه‌ای با هدف ارائه کمک و مشاوره به نظامیان و افسران صهیونیست به راه انداخته است تا از خلال سناریوهای قضایی قانونی حین عملیات نظامی با قوانین جنگ آشنا شوند تا در نهایت با شکایات قضایی در دادگاه‌های بین‌المللی علیه افسران و نظامیان دخیل در شهادت فلسطینی‌ها طی راهپیمایی‌های بازگشت در مرز غزه مقابله شود.

طبق این گزارش، بخش قانون بین‌المللی در دفتر دادستانی کل اعلام کرده یکی از محورهای اصلی این بخش، ارائه مشاوره‌های قانونی به ارتش رژیم صهیونیستی برای مقابله با تنش‌ها در مرز نوار غزه است. در ادامه این گزارش به نقل از یکی از مسئولان دفتر دادستانی کل رژیم صهیونیستی آمده است، هر سربازی که در راستای دفاع از خود تیراندازی کند از حمایت کامل دادگاه‌های نظامی برخوردار خواهد بود و مورد بازجویی قرار نمی‌گیرد.

نظامیان صهیونیستی در تظاهرات موسوم به بازگشت بیش از 300 فلسطینی را به بهانه حمایت از خود به شهادت رسانده اند! آنها کودکان و

شیر‌خواره‌های فلسطینی را هم به همین بهانه قتل عام می‌کنند! راهپیمایی‌ بازگشت از 30 مارس 2018 (10 فروردین 1397) در راستای تأکید بر حق بازگشت، اعتراض به محاصره غزه و نیز انتقال سفارت آمریکا به قدس، در مرز غزه با فلسطین‌اشغالی آغاز شده و همچنان ادامه دارد. گرچه تظاهرات‌کنندگان فلسطینی از ابتدای آغاز این تظاهرات بر ماهیت مسالمت‌آمیز آن تأکید کرده‌اند اما رژیم صهیونیستی برای متفرق کردن تظاهرات‌کنندگان از گلوله جنگی استفاده می‌کند.

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

ارتش اسرائیل «حمله هدفمند» به رفح را آغاز کرد

۱.۵ میلیون نفر فلسطینی در شهر رفح واقع‌ در جنوبی‌ترین نقطه غزه پناه گرفته‌اند

پوستر/ نگذارید مسئله‌ی مسجدالاقصی به دست فراموشی سپرده شود

مسجدالاقصی قبله اول و قدس

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.