سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / اخبار / پلیس اسرائیل ،استاد «دانشگاه عبری» را بعد از اعتراض به نسل‌کشی، بازداشت کرد

پلیس اسرائیل ،استاد «دانشگاه عبری» را بعد از اعتراض به نسل‌کشی، بازداشت کرد

پلیس رژیم صهیونیستی یک استاد دانشگاه عبری را که به «نسل کشی» ارتش در غزه اعتراض و در روایت تل‌آویو از واقعه «هفتم اکتبر» تشکیک کرد، بازداشت کرد.

 «از هر دروغی استفاده می‌کنند. از بچه‌ها [تجاوز به کودکان] شروع کردند و میلیونها دروغ دیگر گفتند. ما که دیگر باورشان نداریم. امیدوارم دنیا هم از باور کردن آنها [سران اسرائیل] دست بردارد».

این، جملات خانم «نادره شلهوب کِوُرکیان» استاد گروه علوم جنایی و کار اجتماعی دانشگاه عربی شهر قدس و استاد مدعو رشته حقوق و مطالعات زنان دانشگاه کالیفرنیاست که در قدس شرقی زندگی می‌کند.

او مدتی پس از اتفاقات هفتم اکتبر (حمله حماس به اسرائیل) و آغاز جنگ، روایت دولت اسرائیل مبنی بر اینکه حماس در هفتم اکتبر مرتکب جنایت شده مبنی بر اینکه تعدادی زیادی کودک را سر بریده و به تعدادی از زنان اسرائیلی تجاوز کرده، زیر سوال برد و دانشگاه عبری او را تا پایان ترم تحصیلی تعلیق کرد.

وبگاه خبری «عاروتص شوع» (کانال 7 تلویزیون رژیم) امروز پنجشنبه نوشت: پلیس، نادره شلهوب را به اتهام تحریک [افکار عمومی علیه اسرائیل] بازداشت کرد. او اسرائیل را به ارتکاب جنایت جنگی در غزه متهم و در رخداد تجاوز جنسی در کشتار هفتم اکتبر نیز تشکیک کرده است». «دو هفته پیش پلیس تحقیقات خود را علیه این استاد، آغاز کرد. رئیس اداره تحقیقات و اطلاعات پلیس ییگال بن شالوم به دادستانی توصیه کرد که در خصوص او تحقیقات را آغاز کند». «ماه گذشته او از تدریس تعلیق شد. او گفته بود که زمان لغو صهیونیسم رسیده است».

رژیم صهیونیستی بعد از هفتم اکتبر برای جلب حمایت بین‌المللی ادعاهایی کرد که کم کم زیر سوال رفت. رژیم ادعا کرد، حماس در هفتم اکتبر دهها کودک و نوزاد را کشته،‌ سر بریده و از طناب لباس آویزان کرده. روزنامه هاآرتص دسامبر و ژانویه گذشته در چند گزارش اعلام کرد که هیچ مدرک و شواهدی دال بر این ادعاها وجود ندارد و ارتش اسرائیل برای اثبات ادعاهای تجاوز، به دنبال قربانیان میگردد!

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

پوستر/ عملیات وعده صادق

موشک‌ها و پهپادهای ایرانی

یورش پلیس به دانشگاه کلمبیا

سازمان‌دهندگان تظاهرات‌های دانشجویی

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.