سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / اخبار / رسانه های عبری از تخریب کامل پایگاه هوایی نواتیم خبر دادند

رسانه های عبری از تخریب کامل پایگاه هوایی نواتیم خبر دادند

رسانه های رژیم صهیونیستی اعلام کرده اند پایگاه هوایی نواتیم که مورد حمله موشک های ایرانی قرارگرفت بطور کامل تخریب شده است.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ شبکه المیادین گزارش داد :  با گذر زمان، شهرکهای شمال فلسطین اشغالی، خالی از شهرک نشینان میشود و این باور قوت میگیرد که اسرائیل برگه شمال را میبازد.
سخنگوی شورای امنیت ملی کاخ سفید، تاکید کرد: آمریکا به دنبال “تشدید تنش” یا “جنگ گسترده با ایران” نیست
به گزارش خبرگزاری فرانسه از واشنگتن، یک روز پس از حمله بیسابقه جمهوری اسلامی به اسرائیل، سخنگوی شورای امنیت ملی کاخ سفید، تاکید کرد: آمریکا به دنبال “تشدید تنش” یا “جنگ گسترده با ایران” نیست.
جان کربی به شبکه تلویزیونی آمریکایی NBC گفت: “ما خواهان تشدید تنش نیستیم. ما خواهان جنگ طولانی با ایران نیستیم.”

پاسخ به رژیم صهیونسیتی حق مسلم ایران است
سناتور «مشتاق احمد خان» از رهبران ارشد حزب جماعت اسلامی پاکستان در واکنش به عملیات «الوعد الصادق» در پیامی تاکید کرد: پاسخ قاطعانه به تروریسم و حملات طولانی مدت اسرائیل به تاسیسات، ماموریت های دیپلماتیک و نظامی و همچنین منافع ایران در داخل و در سراسر جهان که نقض آشکار قوانین بین المللی است، حق مسلم این کشور است.وی با انتقاد شدید از اردن به علت حمایت شرم آور این کشور از رژیم صهیونیستی افزود: پاکستان باید در کنار ایران بایستد.
سناتور مشتاق احمد خان در صفحه پیام رسان «ایکس» نوشت: جهان بداند که اسرائیل تهدیدی برای صلح و امنیت است.این رهبر حزب جماعت اسلامی پاکستان افزود: جامعه جهانی باید اسرائیل را بابت جنایات ضد انسانی و کشتار مردم بی گناه فلسطین طی ۱۹۰ روز گذشته پاسخگو کند.

لوفتهانزا پروازهای خود به مقصد امان، بیروت، اربیل و تل آویو را به حالت تعلیق درآورد
به گزارش  شبکه المیادین، شرکت هواپیمایی لوفتهانزای آلمان ا پروازهای خود به مقصد ، امان، بیروت، اربیل و تل آویو را دست کم تا فردا ( روز دوشنبه )به حالت تعلیق درآورد.

فرودگاه « رامون» در جنوب فلسطین اشغالی همچنان تعطیل است
به گزارش شبکه المیادین، رسانه های اسرائیلی روز یکشنبه اعلام کردند که فرودگاه « رامون» واقع در منطقه النقب در جنوب اسرائیل همچنان تعطیل است و هیچ پروازی به سمت ایلات صورت نمی گیرد.

رسانه های عبری از تخریب کامل پایگاه هوایی نواتیم خبر دادند
به گزارش العالم رسانه های رژیم صهیونیستی اعلام کرده اند پایگاه هوایی نواتیم که مورد حمله موشک های ایرانی قرارگرفت بطور کامل تخریب شده است.

روسیه: حمله ایران به اسرائیل بر اساس ماده ۵۱ منشور سازمان ملل و حق دفاع از خود استوزارت امور خارجه روسیه اعلام کرد که حمله ایران به اسرائیل به عنوان بخشی از حق دفاع از خود و بر اساس ماده ۵۱ منشور سازمان ملل در پاسخ به حملات به اهداف ایران در منطقه تلقی میشود.

شهرک های خالی از جمعیت در شمال فلسطین اشغالی
شهرکهای اسرائیلی نزدیک مرز لبنان با صدای موشکها و آژیر خطر روزگار میگذرانند. تحلیلگران و خبرنگاران اسرائیلی که از نزدیک بودن (به مرز لبنان) رنج میبرند، گزارشی از اوضاع مصیبت بار شهرکهای شمالی تهیه کرده اند. شهرک المطلی یا سویس اسرائیل به گفته محافل صهیونیست یکی از نمادهای طرح شهرک سازی در شمال فلسطین اشغالی است و تنها یک نمونه از واقعیتی است که بیشتر شهرکها در مناطق مرزی با لبنان با آن روبرو هستند.

امارات در پی حملات ایران، خواستار خویشتنداری شد

به گزارش روزنامه صهیونیستی جروزالم پست : وزارت امور خارجه امارات عربی متحده روز یکشنبه در واکنش به حمله موشکی ایران ، در بیانیه ای اعلام کرد که خواستار اعمال نهایت خویشتن داری برای جلوگیری از عواقب خطرناک در خاورمیانه است.

در واکنش به حمله موشکی ایران، نانو خواستار خویشتنداری شد
خبرگزاری اسپوتنیک در حساب ایکس خود نوشت: ناتو حمله ایران به اسرائیل را محکوم کرده و خواستار خویشتن داری شده است تا درگیری در خاورمیانه از کنترل خارج نشود.

جنبش المجاهدین/ حمله ایران پاسخی طبیعی به ادامه گستاخی و زورگویی رژیم اشغالگر است
به گزارش قدس فید، جنبش المجاهدین فلسطین روز یکشنبه با صدور بیانیه ای اعلام کرد : پاسخ و حمله ایران به مواضع رژیم اشغالگر را که در چارچوب پاسخی طبیعی به تداوم گستاخی ، زورگویی و جنایات آن علیه رهبران نظامی و دیپلماتیک ایران انجام گرفت، تبریک میگوییم.جنبش المجاهدین افزود: دشمن جنایتکار مورد حمایت همه قدرت های شرور و شیطانی جهانی فقط زبان جنگ و زور می فهمد و صرفا حمله به آن می تواند مانع اقداماتش شود.این جنبش اعلام کرد: ما تایید می کنیم که عملیات طوفان الاقصی نقطه عطفی در تاریخ امت اسلامی و فرصت مهمی برای آزادی و رهایی ملت ماست.المجاهدین در ادامه اشاره کرد که ساعت رویارویی امت ما( اسلامی) رژیم جنایتکار فرا می رسد و ما از همه آزادگان و گروههای آزاده می خواهیم که در برابر دشمن واقعی خود متحد شوند.

نخست وزیر ایتالیا می گوید عمیقاً نگران تشدید احتمالی تنش در خاورمیانه است
شبکه الجزیره انگلیسی در حساب کاربری خود در ایکس نوشت: جورجیا ملونی، نخست وزیر ایتالیا گفت که پس از حمله هواپیماهای بدون سرنشین و موشکهای ایران به اسرائیل، «عمیقاً نگران تشدید احتمالی تنش در خاورمیانه است».

گلبدین حکمتیار، حمله ایران به رژیم صهیونیستی را گام مثبت در جهان اسلام دانست
رئیس حزب اسلامی افغانستان حملات موشکی ایران به رژیم صهیونیستی را گام مثبت در جهان اسلام دانست.گلبدین حکمتیار رئیس حزب سلامی افغانستان امروز در پیامی اعلام کرد: پاسخ ایران در مقابل حمله به کنسولگری اش حق مسلم ایران بود، مسئولیت حمله ایران به زمامداران شرور اسرائیل و حامیانش بر می گردد.وی گفته است:این یک گام مثبت است که در جهان اسلام کشوری را می یابیم که در برابر ژاندارم آمریکا در منطقه راه عکس العمل و انتقام بالمثل را انتخاب میکند و سکوت ننگین و تسلیم ذلت بار را نمی پذیرد.

سخنگوی جنبش انصارالله: اقدام ایران، مشروع بود
به گزارش  شبکه تلویزیونی الجزیره، محمد عبدالسلام، سخنگوی جنبش انصارالله، گفت: رژیم صهیونیستی نخواهد توانست بدون مجازات از جنایاتش رهایی یابد. آنچه ایران، علیه دشمن صهیونیستی انجام داد، اقدامی مشروع در پاسخ به جنایت کنسولگری در دمشق است.

«یاسر الحوری» دبیر شورای عالی سیاسی یمن نیز تاکید کرد دولت این کشور، پاسخ به رژیم صهیونیستی و ایجاد بازدارندگی در برابر این رژیم و حامیان غربی و آمریکایی آن را به صورت کامل تأیید میکند.الحوری به شبکه خبری المیادین گفت: جمهوری اسلامی ایران در پاسخ به حملاتی که کنسولگری آن را در دمشق هدف قرار داد، از حق دفاع از خود استفاده کرد.

لحظه اصابت موشک‌های های ایران به پایگاه هوایی اسرائیل | در این پایگاه چه  تجهیزاتی نگهداری می شد؟ | ببینید

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

هماهنگی دیپلماسی و میدان راز موفقیت عملیات «وعده صادق»

عملیات گسترده پهپادی و موشکی «وعده صادق» جلوه و تبلور هماهنگی و هم‌افزایی دستگاه دیپلماسی و نهادهای عملیاتی و میدانی است.

آیا موشک‌های ایرانی حجم تخریب پایینی داشته‌اند؟

صهیونیست‌ها برای حفظ روحیه شهرک‌نشینان خود به دروغ و تناقض روی آوردند.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.