سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / اخبار / دهمین نمایشگاه بین‌المللی انرژی در کیش گشایش یافت

دهمین نمایشگاه بین‌المللی انرژی در کیش گشایش یافت

دهمین نمایشگاه بین‌المللی انرژی با حضور مشاور رئیس‌جمهور و دبیر شورای هماهنگی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور در جزیره کیش گشایش یافت.

 

دهمین نمایشگاه بین‌المللی انرژی با حضور مشاور رئیس‌جمهور و دبیر شورای هماهنگی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور در جزیره کیش گشایش یافت.

مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل منطقه آزاد کیش گفت: در این نمایشگاه ظرفیت‌ها و توانمندی‌های بخش انرژی در زمینه اکتشاف، تولید و توزیع نفت، گاز، برق، انرژی‌های نو و تجدید شونده معرفی می‌شود.

طاهره قیومی افزود: ایجاد بسترهای مناسب به منظور تشویق سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی برای بهره‌گیری از ظرفیت‌های موجود از دیگر اهداف برگزاری این نمایشگاه است.

وی تصریح کرد: در این نمایشگاه 150 سازمان، شرکت و موسسه فعال داخلی و حدود 50 نمایندگی شرکت‌های خارجی جدیدترین دستاوردهای خود را در فضایی به وسعت 18 هزار متر مربع به نمایش گذشته‌اند.قیومی خاطرنشان کرد: 50 نمایندگی خارجی از کشورهای چین، ترکیه، هلند، ایتالیا، هندوستان، کره‌جنوبی، تایوان، آذربایجان، مالزی، فرانسه، اتریش، امارات متحده عربی، اسپانیا، آلمان، بلژیک، استرالیا، روسیه، انگلستان، ژاپن، پرتغال،‌کانادا، کویت و سوئیس در این نمایشگاه حضور دارند.

بنا بر اعلام ستاد برگزاری این نمایشگاه، مشارکت شرکت‌های داخلی و بین‌المللی در دهمین نمایشگاه بین‌المللی انرژی کیش در مقایسه با دوره گذشته رشد 80 درصدی را نشان می‌دهد.

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

نمایشگاه پوشاک عفیفانه

بازار بزرگ دلگشای تهران ، لباسهای فاخر ایرانی اسلامی

نخستین روز نمایشگاه کتاب دهلی؛ مهمان ویژه دست خالی آمد! / ادبیات معاصر ایران توجه هندی‌ها را جلب کرد + تصویر

نمایشگاه بین‌المللی کتاب دهلی

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.