سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / اخبار / استعدادهای برتر بورسیه میشوند؛ فرجی میتواند به طلای المپیک برسد

استعدادهای برتر بورسیه میشوند؛ فرجی میتواند به طلای المپیک برسد

وزیر ورزش و جوانان درباره حمایت از استعدادها اظهار داشت: یکی از برنامه های حمایتی ما موضوع بورسیه برای استعدادهای برتر در رده سنی نونهالان و نوجوانان است که فدراسیون انجام خواهد داد.

 بنیامین فرجی پینگپنگ باز ملیپوش کشورمان که اکنون در صدر رنکینگ بهترین پینگ پنگ بازان زیر ۱۹ ساله جهان قرار دارد امروز با حضور در وزارت ورزش با کیومرث هاشمی دیدار و گفتگو کرد.

کیومرث هاشمی در این نشست اظهار داشت: ممنونم از آقای قارداشی که شرایطی را فراهم کردند امروز درخدمت این قهرمان نوجوان باشیم.
یکی از رسالتهای ما توجه به استعدادهایی است که در کشور وجود دارد و نیاز است که این توجهات استمرار داشته باشد که بتوانیم ثمره آن را در بازیهای آسیایی و المپیک ببینیم.

وی افزود: به دنبال این هستیم که در رشتههایی مثل پینگپنگ که ظرفیت بسیار خوبی داریم در المپیک مدالآوری داشته باشیم. نباید در المپیک تنها به چند رشته خاص بسنده کنیم. بنیامین یک استعداد خدادادی است که با همت خانواده و حمایتهای فدراسیون توانسته موفقیتهای خوبی را رقم بزند و ما نیز حمایت خواهیم کرد که این موفقیتها در المپیک خود را نشان دهد.

وزیر ورزش و جوانان خاطرنشان کرد: خانواده نقش بیبدیلی در موفقیت ورزشکاران دارد و تجربه نشان داده که هرجا خانواده توجه بیشتری نشان داده، موفقیتها چشمگیرتر بوده است.

هاشمی با اشاره به توجه وزارت ورزش برای حمایت از استعدادها اظهار داشت: یکی از برنامههای حمایتی ما موضوع بورسیه برای استعدادهای برتر در رده سنی نونهالان و نوجوانان است که فدراسیون صورت خواهد داد. این کار را به شکل گستردهتر ioc انجام میدهد و ما نیز در اشل پایینتر به دنبال این هستیم که توسط صندوق قهرمانان این کار را انجام دهیم. همه حمایتها فقط پولی نیست و حمایتهای معنوی نیز بسیار تاثیرگذار است و اینکه ورزشکاران را ترغیب کنیم.

وی بیان کرد: این وظیفه را داریم که با حمایت از ورزشکاران باعث شویم اتفاقات مهمی رخ دهد. در کنار ورزش باید به فکر درس هم بود. ورزش و درس در کنار هم میتوانند موفقیت یک شخص را رقم بزنند.

وی خاطرنشان کرد: هدف از تشکیل جلسه این بود که بگوییم وزارت ورزش حامی استعدادها است. پشتکار رمز موفقیت هر انسانی است و یقین داریم که با پشتکار و هدفی که بنیامین فرجی دارد قطعا میتواند به مدال طلای المپیک برسد.

بنیامین فرجی ملیپوش پینگ پنگ کشورمان نیز در این جلسه اظهار داشت: بسیار خوشحالم که توانستم به وزیر ورزش دیدار داشته باشم و قطعا این توجه وزیر انگیزههایم را برای آینده بیشتر خواهد کرد.

وی افزود: همه تلاش من این است که بتوانم پرچم کشورم را در مسابقات بینالمللی به اهتزاز درآورم و قطعا اگر حمایتها از من ادامه داشته باشد میتوانم به طلای المپیک دست پیدا کنم.

در ابتدای نشست نیز علیقارداشی توضیحاتی را درخصوص وضعیت رشته تنیس روی میز و شرایط استعدادیابی این رشته در کشور ارائه داد. همچنین پدر بنیامین فرجی نیز که در جلسه حضور داشت درخصوص کشف این استعداد و علاقهای که بنیامین به رشته تنیس روی میز دارد صحبتهایی کرد.

گفتنی است در این نشست اسبقیان معاون توسعه ورزش قهرمانی و علیقارداشی رئیس فدراسیون تنیس روی میز نیز حضور داشتند.

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

والیبال انتخابی المپیک| نخستین پیروزی ایران در نبرد آسیایی‌ها رقم‌ خورد

تیم ملی والیبال ایران در سومین دیدار خود در مسابقات انتخابی المپیک پاریس با شکست تیم چندملیتی قطر به نخستین پیروزی خود دست یافت.

کسب ۴ مدال تیم ملی تنیس روی میز دختران ایران در جهان

تیم ملی تنیس روی میز دختران ایران

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.