سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / اخبار / عموزاد، یزدانی و نخودی طلایی شدند، محمدیان برنز گرفت

عموزاد، یزدانی و نخودی طلایی شدند، محمدیان برنز گرفت

۳ آزادکار کشورمان در مسابقات قهرمانی آسیا مدال طلا گرفتند.

مرحله فینال و رده‌بندی مسابقات کشتی آزاد قهرمانی آسیا در بیشکک پیگیری شد.

نتایج کامل به شرح زیر است:

*در وزن 57 کیلوگرم ابراهیم خواری در دور نخست با نتیجه 8 بر 10 مغلوب اودیت از هند شد و با توجه به حضور حریفش در دیدار فینال، وی به گروه بازنده ها رفت. خواری در این گروه با نتیجه 6 بر 4 از سد آلماز سامانبیکوف از قرقیزستان گذشت و به دیدار رده بندی رفت. وی در این دیدار به مصاف کوم هیوک کیم از کره شمالی رفت که با نتیجه 7 بر 4 شکست خورد و به مدال برنز نرسید و پنجم شد.

* در وزن 65 کیلوگرم رحمان عموزاد در دور اول با نتیجه 4 بر 2 اولوکبک ژولدوشبیکوف قهرمان آسیا از قرقیزستان را مغلوب کرد وی در دور دوم با نتیجه 7 بر صفر سئون هو یو از کره جنوبی را از پیش رو برداشت و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این دیدار با نتیجه 10 بر صفر عباس رحمان اف از ازبکستان را شکست داد و به دیدار فینال راه یافت.

عموزاد در این مرحله در سرشاخ با تولگا تومور اوچیر دارنده مدال برنز جهان و قهرمان بازی‌های آسیایی از مغولستان 2 بر یک پیروز شد و مدال طلا را کسب کرد.

* در وزن 70 کیلوگرم امیرمحمد یزدانی پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با نتیجه 9 بر 4 مقابل علی بک عثمان اف از قرقیزستان به پیروزی رسید و راهی مرحله نیمه نهایی شد. وی در این مرحله مقابل مصطفی احمداف از تاجیکستان با نتیجه 8 بر 3 به برتری  دست یافت و به دیدار فینال رفت. یزدانی در دیدار فینال به مصاف یوشینوسوکه آئویاگی از ژاپن رفت که در یک مبارزه دیدنی 13 بر 9 پیروز شد تا به مدال طلا دست یابد.

*در وزن 79 کیلوگرم محمد نخودی پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با نتیجه 5 بر 4 از سد خیدیر سیف الدین اف از بحرین گذشت و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این مرحله مقابل ماگومد اولویف از تاجیکستان با نتیجه 11 بر صفر پیروز شد و به دیدار فینال راه یافت. نخودی در دیدار پایانی با انخبایار بایامبادورج از مغولستان مبارزه کرد که 12 بر 2 به برتری رسید تا مدال طلا را بر گردن بیاویزد.

*در وزن 97 کیلوگرم محمدحسین محمدیان پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با نتیجه 10 بر صفر باتزول اولزیسایخان دارنده مدال نقره آسیا از مغولستان را مغلوب کرد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این مرحله در مصاف با احمد تاج الدینوف قهرمان جهان و بازی های آسیایی از بحرین با نتیجه 8 بر 2 مغلوب شد و به دیدار رده بندی رفت. محمدیان در این دیدار با هیبیکی ایتو از ژاپن کشتی گرفت که با برتری 7 بر صفر صاحب مدال برنز شد.

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

کولاک ووشوکاران ایران در چین با کسب ۱۰ مدال رنگارنگ

ملی پوشان ووشو ایران

پیام تبریک رهبر انقلاب به قهرمانان کشتی آزاد و فرنگی

قهرمانی تیم های کشتی فرنگی و آزاد در مسابقات قهرمانی آسیا در بیشکک قرقیزستان، حضرت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.