سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / اخبار / اجتماع اندیشمندان چینی در حمایت از مردم فلسطین

اجتماع اندیشمندان چینی در حمایت از مردم فلسطین

استادان، متفکران و مسلمانان چینی در سخنرانیهای خود بر حفاظت از حقوق بشر و مخالفت با تجاوز و ظلم علیه کودکان تاکیدکردند و خواستار توقف جنایات رژیم اسرائیل در فلسطین شدند.

  پکن، اندیشمندان چینی با حضور در مراسمی که به همت رایزنی فرهنگی سفارت جمهوری اسلامی در چین برگزار شده بود اعلام کردند قدس آرمان مشترک مسلمانان جهان است و تلاش برای آزاد کردن آن وظیفه هر مسلمانی در جهان است.

استادان، متفکران و مسلمانان چینی در سخنرانیهای خود بر حفاظت از حقوق بشر و مخالفت با تجاوز و ظلم علیه کودکان تاکیدکردند و خواستار توقف جنایات رژیم اسرائیل در فلسطین شدند.
یک استاد دانشگاه گفت فلسطینیهای ساکن غزه به شدت رنج میبرند و تاکنون بیش از سی هزار نفر کشته و بیش از ۷۰ هزارنفر زخمی شده اند که اغلب آنها کودکان و زنان هستند و آب و برق آنها قطع شده با کمبود غذا ودارو مواجه هستند.
دکتر محسن بختیار سفیر جمهوری اسلامی ایران در چین در سخنانی گفت امسال در شرایطی روز جهانی قدس را برگزار میکنیم که بیش از هر زمان دیگری ماهیت پلید و وحشیانه رژیم اشغالگر قدس بر جهانیان آشکار و مسئولیت جامعه جهانی برای توقف تجاوز نژادپرستانه علیه مردم بی دفاع فلسطین به خصوص زنان و کودکان بیشتر شده است.
همچنین دکتر ایران زاده رایزن فرهنگی سفارت جمهوری اسلامی ایران در چین با قدردانی از همدردی مسلمانان چینی با مردم مظلوم فلسطین در روز جهانی قدس گفت همراهی شما با مردم بی دفاع فلسطین گواه صادقی بر ضرورت زنده نگه داشتن مقاومت و نام فلسطین است.

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

کاخ سفید مسجد شد؟؟؟

ويدئو/ اجرای نماز جماعت توسط بیش از ۵۰۰۰ نفر از تظاهرات کنندگان حامی فلسطین در قلب امریکا،

آخرین اخبار از اعتراضات در آمریکا؛ خشونت پلیس در دانشگاه اوهایو/ بازداشت 33 دانشجو در ایندیانا

تظاهراتهای دانشجویان حامی فلسطین در چندین دانشگاه در ایالات متحده آمریکا در اعتراض به جنگ …

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.