سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / اخبار / تحلیل اندیشکده ضدایرانی از پیام رهبرانقلاب درمورد مجازات رژیم صهیونیستی

تحلیل اندیشکده ضدایرانی از پیام رهبرانقلاب درمورد مجازات رژیم صهیونیستی

اندیشکده آمریکایی «دفاع از دموکراسی‌ها» پیام رهبری و دیگر مقام‌های ارشد کشورمان در مورد مجازات رژیم صهیونیستی را مایه نگرانی سران این رژیم عنوان کرد.

تحلیل اندیشکده ضدایرانی از پیام رهبرانقلاب درباره مجازات اسرائیل
به گزارش جهان نيوز، اندیشکده آمریکایی «دفاع از دموکراسی‌ها» در تحلیل پیام و تهدید رهبر معظم انقلاب مبنی بر مجازات رژیم اسرائیل به دلیل حمله به ساختمان امور کنسولی سفارت ایران در دمشق آورده است: «آیت‌الله علی خامنه‌ای» رهبر عالی ایران، روز دوم آوریل تهدید کرد که اقدام اسرائیل را به خاطر حمله هوایی به دمشق و کشتن رهبران نظامی ایران تلافی خواهد کرد.

طبق این گزارش در پیام رهبر ایران که در وبسایت آن دفتر منتشر شد،

آمده است که اسرائیل به‌ دلیل حمله روز اول آوریل که در آن محمدرضا زاهدی و محمدهادی حاجی، دو سرتیپ سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به همراه پنج تن دیگر به شهادت رسیدند، مجازات خواهد شد.
در این بیانیه تصریح شده است: رژیم منحوس صهیونیستی به دست دلیرمردان ما مجازات خواهد شد. ما آنها را از این جنایت و جنایت‌های دیگر پشیمان خواهیم کرد.

این اندیشکده ضدایرانی به نقل از رسانه‌های ایران عنوان داشت که «ابراهیم رئیسی» رئیس‌ جمهوری ایران نیز تهدید کرد که حمله اسرائیل پاسخ مناسبی را دریافت خواهد کرد. علاوه بر این «محمدباقر قالیباف» رئیس مجلس ایران هم این حمله را محکوم کرد و قول داد اسرائیل به شدت مجازات شود.

«بهنام بن طالب لو» کارشناس ایرانی این اتاق فکر آمریکایی اگرچه مدعی شد که ایران تمایلی برای جنگ آشکار ندارد، اما تاکید کرد: با اینحال احتیاط حکم می‌کند که سیاست‌گذاران نباید نسبت به تهدیدهای ایران برای تلافی این اقدام غافل باشند.

توانمندی‌های موشکی و پهپادهای ایرانی در حال تکامل است و همین ظرفیت‌ها می‌تواند سطح استفاده مستقیم از نیروی نظامی منتسب به ایران را کاهش می‌دهد.
با اشاره به این موضوع که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سوریه و لبنان از نفوذ زیادی برخوردار است، این ارتباط را تهدیدی بزرگ برای اسرائیل توصیف کرد.
تحلیلگر موسسه دفاع از دموکراسی‌ها بدون اشاره به اقدام غیرقانونی و خصمانه رژیم صهیونیستی در حمله به یک مکان دیپلماتیک متعلق به ایران مدعی شد: تهدیدهای ایران برای اسرائیل باید مهار شود و تهران نباید از عراق و سوریه به عنوان مجرای انتقال تجهیزات استفاده کند.

گزارش تحلیلی این موسسه مطالعاتی آمریکایی افزود: «یوآو گالانت» وزیر دفاع اسرائیل، در حال بررسی نحوه آماده سازی اسرائیل برای جنگ در شمال است. نشریه «وای نت نیوز» روز دوم آوریل عنوان داشت که گالانت به دنبال آن است تا یک پویش عمومی را برای تشریح انتظارات اسرائیل از یک جنگ کامل به راه بیندازد.

رسانه فوق در پایان تاکید کرد: بنا بر گزارش‌ها، وزیر دفاع نه تنها از واکنش مردم اسرائیل در مورد افزایش احتمال جنگ، بلکه از نحوه پاسخ «حسن نصرالله» رهبر حزب‌الله لبنان نیز احساس نگرانی کرد.

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

تعبیر رهبر معظم انقلاب از عملیات «وعده صادق»

عملیات وعده صادق

سخنرانی شهید مطهری در خصوص فلسطین

ويدئو/ رژیم غاصب اسرائیل

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.