سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / اخبار / ثمره ترس و انفعال

ثمره ترس و انفعال

رژیم صهیونیستی طی دوسال اخیر بارها به منافع و نیروهای ج.ا.ا ضربه وارد کرد و هربار با سکوت یا پاسخ محدود ما مواجه شد و همین انفعال جبهه خودی باعث افزایش گستاخی رژیم و گسترش حملات آن گردید.

طی همین مدت به دفعات متذکر شدیم سیاست منفعلانه و موکول کردن پاسخ به زمان و مکان مناسب، بدترین واکنش به تهاجمات رژیم است و برای مهار رژیم و متوقف کردن حملات آن باید از”معادله قدرت برتر” استفاده کرد .

بر اساس این معادله هر ضربه رژیم باید با ضربه ای ۳ تا ۴ برابر سنگین تر پاسخ داده شود و تنها در این حالت است که گرگهای تل آویو مهار خواهند شد و منافع ، امنیت ملی و جان شهروندان و نیروهای ما حفظ خواهد شد!( رهبر انقلاب این بحث را در قالب یک به ده، مطرح کرده اند : اگر یکی بزنید، ده تا می خورید!)

اگر پاسخ تجاوز گستاخانه رژیم به مرکز دیپلماتیک ج.ا.ا در دمشق با حملات سنگین موشکی و پهپادی به وزارتخانه ها ، فرودگاهها ، نیروگاههای برق و سایر مراکز راهبردی رژیم داده نشود باید منتظر تهاجم رژیم به نیروگاه اتمی بوشهر یا تاسیسات مهم نفتی کشورمان باشیم!

آقایان شورای عالی امنیت ملی !
اینجا دیگر بحث بی حجابی یا روزه خواری نیست که بی خیال از کنار آن بگذرید !
اینجا بحث امنیت ، منافع و جایگاه ج.ا.ا در سطح منطقه است! باید دست از ترس و محافظه کاری بردارید و بیش از این آبرو ، منافع و جان ارزشمند بهترین فرزندان این آب و خاک را به چنگال گرگهای صهیونیست نسپارید و فرمایش حضرت امام را جدی بگیرید که فرمود : درنگ امروز فردای اسارت باری را به دنبال خواهد داشت!
از ماله کش های بیسواد و سفارش بگیری که پس از هر تجاوز رژیم در لباس تحلیل گر ظاهر شده و انفعال مسئولان را با هزار دلیل بی ربط توجیه می کنند خواهش می کنیم بیش از این نان آمیخته به خون شهدای مظلوم تهاجمات رژیم را به نیش نکشند و از یتیمان شهدا شرم کنند!( چون با توجیهات احمقانه این جماعت بود که انفعال و محافظه کاری متولیان امر با عنوان مصلحت و عقلانیت ادامه پیدا کرد)

دکتر محمد صادق کوشکی

ایتابلهسروشآپارات

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.