سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / اخبار / هشدار مجدد شومر: بدون حمایت آمریکا اسرائیل آینده‌ای ندارد

هشدار مجدد شومر: بدون حمایت آمریکا اسرائیل آینده‌ای ندارد

چاک شومر، رهبر حزب اکثریت در مجلس سنای آمریکا که از او به عنوان بلندپایه‌ترین مقام یهودی در این کشور یاد می‌شود در مصاحبه‌ای جدید از حمله آتشین چند روز پیش خود علیه «بنیامین نتانیاهو» که باعث ایجاد زلزله سیاسی در صحنه سیاسی آمریکا شده دفاع کرد.

شومر که از سرسخت‌ترین مدافعان اسرائیل در آمریکا است چند روز پیش در شدیدترین انتقاد علنی یک مقام آمریکایی از «بنیامین نتانیاهو» خواستار برگزاری انتخاباتی در فلسطین اشغالی برای تعیین نخست‌ وزیر جدید اسرائیل به جای او شده و درباره احتمال نابودی اسرائیل هشدار داده بود.

این اظهارات شومر با واکنش‌های گسترده در آمریکا و فلسطین اشغالی روبرو شد و برخی از سیاستمداران آن را محکوم و عده‌ای دیگر آن را تمجید کردند. روزنامه نیویورک‌تایمز امروز سه‌شنبه نوشته رهبر اکثریت دموکرات در مجلس سنا این اظهارات را از سر نگرانی از لطمه‌های نتانیاهو به اعتبار اسرائیل و حمایت‌های آمریکا از آن مطرح کرده است.

شومر به این روزنامه گفت: «بی‌بی (نتانیاهو) می‌تواند تا سال ۲۰۲۶ از برگزاری انتخابات جدید جلوگیری کند. نگرانی من این است که تحت رهبری او اسرائیل به دولتی مطرود در دنیا و حتی در ایالات متحده تبدیل شود.»

وی در ادامه گفت: «چون من دارم به آمار و ارقام نگاه می‌کنم و می‌بینم که سیر آنها به شدت نزولی است. مجبور بودم قبل از اینکه همه چیز خراب شود حرفم را بزنم.»

شومر گفت: «بدون حمایت آمریکا آینده اسرائیل به پایان خواهد رسید

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

چند دلیل وحشت صهیونیست‌ها از خیزش دانشجویان آمریکا

انقلاب دانشجویی در آمریکا سیطره صهیونیسم بر رسانه جهانی را از بین برده

شرکت در اعتراضات هزینه بسیار بالایی برای دانشجویان و اساتید آمریکایی دارد

کارشناس و تحلیل‌گر مسائل آمریکا،

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.