سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / اخبار / نامزدهای انتخابات چگونه با تبلیغات مبتذل باعث وهن مجلس و نمایندگی مردم می‌شوند؟

نامزدهای انتخابات چگونه با تبلیغات مبتذل باعث وهن مجلس و نمایندگی مردم می‌شوند؟

با گسترش فضای مجازی و وایرال شدن مطالب زرد در این فضا، نامزدها هم برای کسب آرای مردم دست به اقدامات زردی زدند؛ اقداماتی که وهن مجلس شورای اسلامی و جایگاه نمایندگی مردم است.

: تبلیغات نامزد‌های انتخابات مجلس شورای اسلامی از روز سوم اسفند آغاز شد و تا ساعت ۸ صبح ۱۰ اسفند ادامه خواهد داشت. در این میان رواج روش‌های مبتذل و اینستاگرامی در تبلیغات، باعث وهن جایگاه مجلس شورای اسلامی و نمایندگی مردم شده است!

 در سال‌های گذشته و در زمانی که فضای مجازی وجود نداشت، هفته تبلیغات زمانی بود که نامزدهای انتخابات سعی می‌کردند با ارائه برنامه‌های مدون و چاپ بروشورهای تبلیغاتی، نظر مردم را به خود جذب کنند.

با گسترش فضای مجازی و وایرال شدن مطالب زرد در این فضا، نامزدها هم برای کسب آرای مردم دست به اقدامات زردی زدند؛ اقداماتی که وهن مجلس شورای اسلامی و جایگاه نمایندگی مردم است.

دانلود فیلم 

در روزهای گذشته ویدیوهای عجیبی از ستادهای انتخاباتی در فضای مجازی منتشر شده است؛ از نامزدی که حضور خود را یکی از علائم ظهور امام‌ زمان(عج) می‌داند تا نماینده‌ای که برای مردم شهر خود با زبان انگلیسی سخن می‌گوید! در کنار این رفتارهای عجیب و غریب، ستادهای انتخاباتی برخی نامزدهای نیز به کنسرت‌های خیابانی تبدیل شده و اوج ابتذال را در آنها می‌توان مشاهده کرد.

دانلود فیلم 

در این میان آنچه که مایه تاسف است، جایگاه و شان خانه ملت و نمایندگی است؛ جایگاه و شانی که با این دست تبلیغات زرد و خجالت‌آور در افکار عمومی و اذهان مردم تضعیف می‌شود. بنظر می‌رسد برای صیانت از شانیت مجلس باید قوانینی برای تبلیغات انتخاباتی در نظر گرفته شود.

 

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

انتخابات ترکیه؛ چرا اردوغان شکست خورد؟

حزب جمهوری خلق

رفراندوم ۱۲ فروردین در اسناد لانه جاسوسی آمریکا؛ “بی‌شک خمینی رفراندوم را خواهد بُرد!”

لانه جاسوسی آمریکا در حدفاصل ۱۵ بهمن ۵۷ الی ۱۲ فروردین ۵۸

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.