سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / اخبار / کوثری: در یازدهم اسفند باید طوری عمل‌کنیم که بهترین‌ها انتخاب شوند

کوثری: در یازدهم اسفند باید طوری عمل‌کنیم که بهترین‌ها انتخاب شوند

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، گفت: در یازدهم اسفند باید آنچنان عمل‌کنیم که بهترین‌ها انتخاب شوند، دشمن می‌خواهد کاری کند که بگوید مردم از نظام ناامید شدند.

 اسماعیل کوثری نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در همایش افزایش مشارکت‌های مردمی در حکمرانی نظام جمهوری اسلامی که امشب برگزار شد، گفت: اگر برای رضای خدا و پیاده کردن قوانین خدا و احکام الهی و از بین بردن فسادها اقدام کنیم، خدا به ما کمک خواهد کرد.

وی افزود: باید مصمم‌تر، محکم‌تر و با صلابت‌تر راه خود را بشناسیم؛ همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند جهاد تبیین؛ باید برای یکدیگر از دستاوردها بگوییم. اینکه تورم بالا است، از این نترسیم و این‌ها قابل حل است، اما اصل و اساس کار را باید بدانیم، اگر حاج قاسم، حاج قاسم شد باید بگوییم دقیقاً حاج قاسم حرف ولی‌امر مسلمین را همان چیز که می‌گفت عمل می‌کرد، خداوند آنچنان عزتی بهش داد که همه ما دنبال این هستیم که مانند ایشان شویم.

نماینده مجلس شورای اسلامی، گفت: باید به ولی‌امر مسلمین نگاه کنیم که چه می‌گوید و چرا ایشان از اول امسال تأکید دارند که مردم پای صندوق بیایند؛ چون یک جاهایی را می‌بینند که ما نمی‌بینیم، ایشان معصوم نیست اما دارای حکمت است.

وی با اشاره به تحولات فلسطین، گفت: صهیونیست‌ها به دنبال تصرف نیل تا فرات بودند، اما پس از پیروزی انقلاب اسلامی نتوانستند به هیچ کدام از آن مناطق دست پیدا کنند و هر روز جبهه مقاومت تقویت شد و امروز می‌بینیم آن چهار هدف که در غزه مشخص کرده بود، نتوانست برسد. چون الگوی فلسطینیان رزمندگان ایران عزیز بودند که ۸ سال در مقابل تمام دنیا ایستادند و تنها کشوری که با ما بود، سوریه بود.

این نماینده مجلس شورای اسلامی، گفت: در ۱۱ اسفند باید آنچنان عمل‌کنیم که بهترین‌ها انتخاب شوند. دشمن می‌خواهد کاری کند که بگوید مردم از نظام ناامید شدند.

پایان پیام/

 

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

ثواب دفاع مقدسم را با یک رای معاوضه می کنم

ويدئو/ سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و سردار رحیم نوعی اقدم

چه طور در این شرایط، مردم را برای مشارکت در انتخابات دعوت کنیم؟

ويدئو/ حجت الاسلام  سید محمد حسین راجی

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.