سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / اخبار / وزیر اطلاعات: شکست دشمن در جنگ ترکیبی، علت حمله به مردم است

وزیر اطلاعات: شکست دشمن در جنگ ترکیبی، علت حمله به مردم است

وزیر اطلاعات در ساری گفت: طراحی دشمن این بود که اگر با جنگ ترکیبی نتوانست به انقلاب اسلامی ضربه بزند و از آن بهره‌برداری کند، به خود مردم آسیب بزند.

  ساری، حجت‌الاسلام اسماعیل خطیب وزیر اطلاعات عصر پنجشنبه در جلسه شورای اداری و روسای حراست دستگاه‌های اجرایی مازندران در ساری با تاکید بر اینکه دشمنان درصدد هستند در داخل کشور آرامش مردم سلب شود اظهار داشت: با همکاری نهاد‌های امنیتی این توطئه‌ها با شکست مواجه شد.

خطیب با تاکید بر لزوم پردازش به شیوه‌های مهم  رضایتمندی مردم افزود: یکی از مهم‌ترین شیوه‌‌ها ارزیابی مدیران دستگاه‌های اجرایی است و مدیران دستگاه‌های دولتی باید در امیدآفرینی و جلب رضایت مردم به درستی کار کنند.

وزیر اطلاعات در ادامه به بحث مشارکت مردم در انتخابات پرداخت و افزود: یکی از مسائل مهم تمرکز و افزایش مشارکت مردم در انتخابات بوده که یکی از دلائل افزایش مشارکت مردم در انتخابات کارکرد نهادهای دولتی است.

وزیر اطلاعات با تاکید بر اینکه امامین انقلاب حضور هوشمندانه مردم در تمامی عرصه‌های  سیاسی، فرهنگی  و اجتماعی را معادل امنیت و عزتمندی اعلام کرده‌اند تصریح کرد: حضور مسئولان در سفرهای استانی یکی از دلائل امیدوارکننده مردم بوده و از عناصر اثرگذار در افزایش مشارکت مردمی است.

وزیر اطلاعات در ادامه یادآور شد: باید به دنبال این بود که کارکرد مدیران اجرایی چقدر رضایت مردم را به دنبال خواهد داشت و توجه به امنیت می‌تواند سدی در برابر نفوذ دشمن باشد.

حجت الاسلام والمسلمین خطیب حفظ و صیانت از کارکنان دستگاه ها را یکی از  وظیفه سنگین عنوان کرد که  بر عهده حراست‌ها است و خاطرنشان کرد: این مهم باید با همراهی مدیران محقق شود.

وی محور اصلی سند تحول دولت سیزدهم را مقابله با فساد عنوان کرد و اظهار داشت: نباید مصلحت اندیشی در این زمینه به خرج داد.

حجت الاسلام و المسلمین خطیب با بیان اینکه دشمنان از دشمنی دست بر نمی‌دارند افزود: دشمنان پیشرفت و مقاومت و حضور مردم در پیروی از ولایت و امامشان را تحمل نمی‌کنند و به همین دلیل توطئه می‌کنند.

وزیر اطلاعات به تلاش دشمنان ایران برای نا امن‌ سازی کشور اشاره کرد و با تاکید بر ناکامی دشمنان  در پیاده سازی جنگ‌های ترکیبی عنوان کرد: طراحی دشمن این بوده که اگر در جنگ ترکیبی نتوانست جهت ضربه زدن به انقلاب بهره برداری کند، به خود مردم آسیب بزند.

وی ادامه داد: برای حادثه تروریستی که در  کرمان رخ داد شورای امنیت، وزیر کشور،  سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ،نیروی انتظامی و تشکیلات اطلاعاتی  تلاش کردند و شاهد کشف توطئه‌ و فتنه‌های ایذایی  علیه مردم هستیم.

حجت الاسلام و المسلمین خطیب گفت: با همه تلاش ها و اقداماتی که استانداری کرمان و اعضای شورای تامین استان داشتند ما شاهد فاجعه غمبار و  فتنه و توطئه دشمن بودیم.

وزیر اطلاعات به نقش مردم در خنثی سازی توطئه‌ها اشاره کرد و ادامه داد: برای مقابله با دشمن مردم می‌توانند توطئه‌ها را خنثی کنند و تلاش‌ دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی را به سرانجام برسانند.

انتهای پیام/

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

 حمایت مردم از پلیس  تلاش دشمن علیه طرح عفاف و حجاب را ناکام گذاشت

 سردار احمدرضا رادان فرمانده کل انتظامی کشور

از «گردانِ هار» و ضد زن رژیم اسرائیل چه می‌دانیم

«بنی گانتس»، عضو کابینه جنگ رژیم صهیونیستی

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.