سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / اخبار / نقش «موساد» در پرونده فساد جنسی «اپستین»

نقش «موساد» در پرونده فساد جنسی «اپستین»

طبق اسناد جدید منتشره، «جفری اپستین»، سازمان دهنده قاچاق و استثمار جنسی دختران کم سن و سال با سازمان اطلاعاتی اسرائیل، موساد در ارتباط بوده است.

این روزها پرونده فساد جنسی «جفری اپستین» بار دیگر به موضوع تیتر یک رسانه‌های جهان تبدیل شده است. پس از چند سال بیش از ٩٠٠ صفحه از اسناد دادگاهی در پرونده اپستین از حالت محرمانه خارج شد و پای اشخاص معروفی نظیر رؤسای جمهور سابق آمریکا دونالد ترامپ و بیل کلینتون، و شاهزاده اندروی بریتانیا تا چهره‌های هنری از جمله مایکل جکسون، دیوید کاپرفیلد، لئوناردو دی‌کاپریو، کمرون دیاز، کیت بلانشت، بروس ویلیس و کوین اسپیسی به موضوع فساد این قاچاقچی انسان باز شد. «لورتا پرسکا»، قاضی نیویورک ماه گذشته حکم داده بود که این اسناد می‌توانند از حالت محرمانه خارج شوند و گفته بود هیچ توجیه قانونی برای محرمانه نگه داشتن آن‌ها وجود ندارد. ده‌ها زن، اپستین را متهم کرده‌اند که آن‌ها را مجبور به ارائه خدمات جنسی به او و مهمانانش در جزیره خصوصی او در کارائیب و خانه‌هایش در نیویورک، فلوریدا و نیومکزیکو کرده بود. این سوابق نشان می‌دهند که چگونه اپستین با شخصیت‌های مشهور و قدرتمند از جمله بانکداران، افراد سلطنتی و افراد مشهور آشنا می‌شد. اما اسناد دادگاه که شامل مقالات روزنامه‌ها، مستندها، کتاب‌ها و مصاحبه‌هایی است که در طول دو دهه گذشته درباره رسوایی اپستین ثبت و ضبط شده است، به وضوح نشان می‌دهد که او دوستان بزرگی در دایره قدرت و همچنین در‌ هالیوود داشته است. به گزارش فارس «اپستین در تاریخ ششم جولای سال ۲۰۱۹ (15 تیر 1398) توسط پلیس فدرال آمریکا به اتهام قاچاق و فروش انسان و همچنین ایجاد شبکه وسیعی از باند ارائه دختران زیر سن قانونی برای سوءاستفاده‌های جنسی بازداشت شد. جسد بی‌جان اپستین در آگوست(مرداد 98) همان سال در حالی که ملحفه‌ای به دور گردن وی پیچیده شده بود، پیدا شد. پس از اعلام خبر مرگ ناگهانی این میلیاردر آمریکایی و مختومه شدن پرونده‌اش، دادستان‌ها اعلام کردند که تحقیقات درباره این پرونده همچنان ادامه پیدا خواهد کرد تا همدستان احتمالی او تحت پیگرد قانونی قرار گیرند. اما گزارش دیلی میل نشان می‌دهد که پای رژیم صهیونیستی و سازمان اطلاعاتی این رژیم نیز به پرونده فساد اخلاقی «آپستین» باز شده است. و موساد با وی همکاری داشته است. بر اساس گزارش دیلی میل این همکاری به زمانی بر می‌گردد که «ایهود باراک»، نخست‌وزیر سابق اسرائیل، رئیس موساد بود و با اپستین رابطه دوستانه داشت. «آری بن مناشه» مامور سابق موساد در مصاحبه با راشاتودی از دوستی نزدیک میان این دو نام برده که باعث ایجاد سوء ظن در مورد آگاهی باراک از فعالیت‌های غیرقانونی اپستین می‌شود. به گزارش خبرآنلاین به نقل از دیلی میل موضوع زمانی پیچیده‌تر می‌شود که گفته می‌شود خانم گیلین ماکسول، شریک جرم اپستین برای موساد کار می‌کرده و اپستین از طریق دختر ماکسول به موساد معرفی می‌شود. طبق اسناد منتشر شده ایهود باراک و اپستین حداقل ۳۶ بار با هم ملاقات کرده و این درست زمانی است که دختران کم سن و سال

وارد جزیره اپستین شده‌اند. انگیزه این تعاملات ایجاد شبکه‌ای از دختران بود که به نفع اسرائیل جاسوسی کرده و از سیاستمداران آمریکایی اطلاعات لازم را به سرقت ببرند. بر اساس این گزارش در پرونده اپستین بیل کلینتون رئیس‌جمهور اسبق آمریکا نیز درگیر بوده و در یکی از موارد متهم است که مجله «vanity Fair» را تحت فشار قرار داده تا از انتشار مقاله افشاگرانه علیه شبکه فحشای اپستین خودداری کند. پس از افشای اسامی جدید، افکار عمومی به شدت دنبال پاسخ به سؤالات جدید بوده و ابعاد گسترده‌تری از رابطه افراد مشهور و سیاستمدار و سازمان‌های اطلاعاتی با اپستین را برملا می‌کند.

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

خشونت جنسی در ارتش فرانسه صدای وزیر دفاع این کشور را درآورد

تجاوز جنسی

مولاناامیرالمومنین (علیه السلام) زمانی حکومت را بدست گرفت که فساد فراگیر شده بود

حجت الاسلام میرلوحی

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.