سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / اخبار / طنز/ خوش شانسی!

طنز/ خوش شانسی!

گفت: یکی از کارکنان شبکه بین‌المللی بی‌بی‌سی (BBC World‌) گفته است؛ شبکه فارسی بی‌بی‌سی به حیثیت رسانه‌ای ما آسیب زده است و شبکه‌های رقیب به ما طعنه می‌زنند و ما را هم مانند شبکه فارسی زبان BBC دروغگو و بی‌اعتبار می‌دانند.

گفتم: همین دو روز پیش که ۵ تیپ ارتش اسرائيل مجبور به عقب‌نشینی از غزه شده بودند، بی‌بی‌سی فارسی پنج تیپ را ۵ گردان اعلام کرد و دیروز که حزب‌الله لبنان پایگاه استراتژیک مرون را با شلیک ۶۲ موشک منهدم کرد‌ بی‌بی‌سی فارسی موشک را راکت اعلام کرد!

گفت: همان عضو شبکه بین‌المللی بی‌بی‌سی گفته است، دولت انگلیس می‌داند که شبکه فارسی بی‌بی‌سی در میان مردم ایران اعتباری ندارد ولی دشمنی با ایران مانع از اصلاح روال مدیریت این شبکه است.

گفتم: این چه پیشنهادی است؟! چرا باید روش خود را اصلاح کند؟! برای جمهوری اسلامی ایران داشتن یک دشمن احمق مثل بی‌بی‌سی فارسی، یک دنیا ارزش دارد.

گفت: خودمونیم‌ها، رادیو آمریکا و شبکه فارسی‌زبان دویچه‌وله و رادیو زمانه و شبکه فارسی‌زبان یورو نیوز و رادیو فردا و‌… را هم باید به لشکر احمق‌ها اضافه کرد! حماقت هرکدامشان برای ایران اسلامی به اندازه یک دنیای جداگانه می‌ارزد!

گفتم: طرف می‌گفت؛ من خیلی خوش شانسم. از خدا یک درخت خواستم، جنگل داد، یک نهر باریک خواستم، رودخانه داد، یک گوساله خواستم، یک گله گاو داد!

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

درمحضر امام صادق‌(علیه السلام) بمانیم

امام صادق(علیه السلام) مرد مبارزه بود، مرد علم و دانش بود و مرد تشکیلات بود

طنز/ پنجره!

نماینده فراری مجلس ششم

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.