سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / اخبار / «حماسه ۹ دی» ترجیع‌بند خطبه‌های ائمه جمعه در سراسر کشور

«حماسه ۹ دی» ترجیع‌بند خطبه‌های ائمه جمعه در سراسر کشور

تهران| فتنه ۸۸ دشمنی با انتخابات ملت ایران بود.

حجت‌الاسلام حاج علی‌‌اکبری خطیب نماز جمعه این هفته تهران، در خطبه‌های این نماز گفت: در جریان فتنه آمریکایی صهیونیستی سال ۱۳۸۸ آنچه که رخ داد در واقع دشمنیِ، دشمنان ملت ایران با انتخابات بود، دشمنان ما همیشه «نه به انتخابات» و «تحریم انتخابات» را در دستورکار قرار دادند و اگر هم موفق نشوند، پس از انتخابات، زیر سؤال بردن نتایج آن را پیگیری می‌کنند.

وی ادامه داد: همان کاری که در جریان فتنه سال ۱۳۸۸ انجام شد، بعد از انتخابات بزرگ و آبرویی که برای ملت ایران فراهم شد، خطرناک‌ترین‌ فتنه بعد از انقلاب به دست نفوذی‌ها و عناصر ساده‌لوح رخ داد و ملت ایران را به تعبیری به لبه پرتگاه برد و انقلاب را در شرایط بسیار خطرناکی قرار داد.

حجت‌الاسلام حاج علی‌‌اکبری.

خراسان رضوی| بصیرت مردم در 9 دی ٨٨ ایران را واکسینه کرد

آیت الله سید احمد علم الهدی، در خطبه های نماز جمعه این هفته مشهد در حرم مطهر رضوی نیز اظهار کرد: 9 دی ماه به عنوان روز بصیرت نامگذاری شده است، در جریان فتنه ٨٨ برخی خواص بی بصیرت شدند اما عامه مردم انقلابی بصیرت پیدا کردند و به جنگ دشمن برخاستند؛ بصیرت مردم در نهم دی ماه ٨٨ جامعه را واکسینه کرد و پس از آن ملت با بصیرت ایران، اغتشاشات ١۴٠١ را نیز به رغم برنامه‌ریزی کامل دشمن خنثی کردند.

امام جمعه مشهد ادامه داد: زمزمه های دشمن برای مشارکت پایین در انتخابات به دلیل مشکلات معیشتی شروع شده است، اما مردم باید در انتخابات و تعیین سرنوشت خود به رغم همه مشکلات مشارکت فعال داشته باشند و تحت تاثیر القای دشمنان قرار نگیرند.

آیت الله سید احمد علم الهدی.

 

حجت الاسلام سید مجتبی میردامادی

خراسان شمالی| فتنه‌گران سال ۸۸ بستر تحریم‌های بین‌المللی را مهیا کردند

حجت الاسلام والمسلمین رضا نوری، نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی در خطبه‌های نماز جمعه ظهر امروز شهرستان بجنورد اظهار کرد: ۹ دی و یا روز بصیرت روزی بود که مردم در مقابل با خواص بی‌بصیرت به خیابان‌ها آمدند؛ آن خواص در آن ایام هزینه‌های مادی و معنوی فراوانی را به کشور وارد کردند؛ بانیان اغتشاشات سال ۸۸ بستر را برای افزایش تحریم‌های بین‌المللی علیه کشور فراهم کردند.

حجت الاسلام والمسلمین رضا نوری

زنجان| مردم ایران در 9 دی سال 1388 حماسه آفریدند

 آیت‌الله علی‌ خاتمی، نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان در خطبه‌های این هفته نمازجمعه پیام 9 دی را بصیرت ملت ایران عنوان و تصریح کرد: در 9 دی سال 1388 مردم ایران حماسه‌آفرینی کرده و به‌صورت خودجوش برای حمایت از نظام و ولایت در صحنه حاضر شدند که حضور در مراسم یادآوری این روز هم حماسه‌آفرینی است.

آیت‌الله علی‌ خاتمی

فارس| در فتنه‌های آخرالزمانی پشت ولی‌فقیه بایستیم

آیت‌الله لطف‌الله دژکام در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شیراز نیز بیان داشت: امروز آغاز هفته بصیرت است؛ روزی که شیرازی‌ها قبل از 9 دی 88 حرکت حماسی خود را آغاز و از حقانیت حکومت اسلامی و از مرز ولایت و شخص ولی‌فقیه دفاع کردند؛ استان فارسی‌ها در دوران دفاع مقدس 15 هزار شهید تقدیم انقلاب کرد اما نگذاشتند دین و نظام زمین بخورد.

امام جمعه شیراز ادامه داد: شیطان برای گرفتن بصیریت از ما، دست از سر مردم بر نمی‌دارد و قرآن هم راه مبارزه با آن را ذکر و یاد خداوند بیان کرده است؛ اگر می‌خواهیم در فتنه‌های آخرالزمانی بصیرت مان از دست نرود، باید پشت ولی‌فقیه بایستیم.

آیت‌الله لطف‌الله دژکام

همچنین لازم به ذکر است که مردم شیراز همزمان با سراسر کشور به مناسبت ۹ دی به خیابان آمدند و انزجار خود را از فتنه‌های شوم اعلام کردند.

حضور مردم شیراز در راهپیمایی حماسی ۹ دی

 

 

 

 

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

رفراندوم ۱۲ فروردین در اسناد لانه جاسوسی آمریکا؛ “بی‌شک خمینی رفراندوم را خواهد بُرد!”

لانه جاسوسی آمریکا در حدفاصل ۱۵ بهمن ۵۷ الی ۱۲ فروردین ۵۸

قدردانی وزیر کشور از رهبر معظم انقلاب

رهبر معظم انقلاب

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.