سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / اخبار / پرداخت معوقات بازنشستگان فولاد کشور

پرداخت معوقات بازنشستگان فولاد کشور

مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد کشور از پرداخت معوقات همسان سازی حقوق بازنشستگان این صندوق خبرداد.

آقای کاظمی  گفت: همه معوقات همسان سازی حقوق بازنستگان این صندوق که حدود ۱۰ هزار میلیارد تومان بود، پایان آذرماه به آنها پرداخت شد.
وی در ادامه با اشاره به اینکه این افراد سالها در معادن و شرایط زیانبار مشغول به کار بوده اند از ارتقاء حمایتهای بیمهای از بازنشستگان صندوق فولاد خبرداد و افزود: تعرفه بیمه پرداختی بازنشستگان فولاد صفر شده و خدمات درمانی از جمله کلیه اعمال جراحی آنها در مراکز درمانی دولتی و خصوصی رایگان انجام میشود.
مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد کشور همچنین از افزایش تعداد خدمات رفاهی این صندوق و بهره مندی ۱۵ هزار نفر درکشور خبرداد و گفت: تسهیلات بانکی پرداختی به بازنستگان فولاد هم دو برابر شده و بدون حضور افراد در بانکها به حساب آنها واریز میشود.

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

ایران رتبه اول رشد تولید فولاد بین 27 کشور دنیا/ سقوط آزاد فولاد اروپا در سایه جنگ اوکراین

تولید فولاد ایران در سال 2022 به 30.6 میلیون تن رسید و 8 درصد نسبت به سال گذشته رشد داشت؛ ایران بین 27 کشور برتر تولیدکننده فولاد رتبه اول را به خود اختصاص داده است.

بررسی افزایش مجدد ۱۰درصدی حقوق کارمندان و بازنشستگان دولت در نیمه دوم سال + فیلم

رئیس سازمان برنامه و بودجه با اشاره به ضرورت ترمیم حقوق کارکنان دولت در نیمه دوم سال، از برنامه ریزی و بررسی‌ها برای افزایش ۱۰ درصدی مجدد حقوق کارمندان و بازنشستگان دولت با تامین منابع ۴۰ تا ۵۰ هزار میلیارد تومانی خبر داد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.