سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / اخبار / وحشی‌گری صهیونیست‌ها ادامه دارد

وحشی‌گری صهیونیست‌ها ادامه دارد

مسئول اطلاع‌رسانی دولت حماس در غزه گفت که تاکنون به دلیل کمبود ملزومات پزشکی بیش از ۹ هزار نفر به شهادت رسیده‌اند.

:  «اسماعیل الثوابته» مدیر دفتر اطلاع‌رسانی دولت حماس در غزه امروز در هشتادمین روز جنگ، از شهادت بیش از نه هزار نفر در پی نبود امکانات پزشکی خبر داد.

الثوابته به الجزیره گفت که برای بازیابی بخش بهداشت و درمان در غزه به روزانه هزار کامیون حامل دارو و ملزومات پزشکی نیاز است و کمک‌هایی که تاکنون وارد غزه شده، تنها می‌تواند دو درصد نیاز بخش درمانی را برآورده کند.

این مقام دولت حماس همچنین خبر داد که در پی بمباران‌های گسترده غزه، ۲۳ بیمارستان دیگر قادر به خدمات‌رسانی نیستند و بخش بهداشت و درمانی به مرحله فروپاشی کامل رسیده است.

اسماعیل الثوابته همچنین گفت که به دلیل نبود امکانات پزشکی روز به روز تعداد بیشتری به شهادت می‌رسند، به طوریکه تاکنون بیش از نه هزار نفر به دلیل عدم توانایی در معالجه آن‌ها، جان خود را از دست داده‌اند.

اشرف القدره سخنگوی وزارت بهداشت غزه نیز در سخنانی گفت که در ۲۴ ساعت گذشته صدها نفر به دلیل نبود امکانات و دارو به شهادت رسیده‌اند.

او همچنین گفت که ۹۹ درصد از کادر پزشکی شمال غره به اسارت نیروهای اسرائیلی درآمده‌اند و رژیم اشغالگر اجازه ورود کامیون کمک‌ها به شمال غزه را نمی‌دهد.

به گفته این مقام فلسطینی، دهها هزار مجروح وجود دارد که به دلیل نبود امکانات، فشار شدیدی را بر روی سیستم درمانی وارد می‌کنند و اگر اسرائیل اجازه ورود دارو را ندهد یک فاجعه واقعی رخ خواهد داد.

تاکنون بیش از بیست هزار و ۴۰۰ نفر، اغلب زن و کودک، در حملات رژیم صهیونیستی در غزه به شهادت رسیده‌اند و هزاران نفر نیز همچنان مفقود و زیر آوار هستند.

 

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

سخنرانی حماسی شهید مطهری درباره فلسطین در عاشورای ۴۸

ويدئو/ نابودی اسرائیل

نگاه به ماجرای غزه از منظر «ما رأیت إلا جمیلا»

چگونه نگاه کنیم زیبایی برنامه خدا را نتیجه بگیریم؟

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.