سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / اخبار / پیام تسلیت حزب‌الله لبنان درپی شهادت سیدرضی

پیام تسلیت حزب‌الله لبنان درپی شهادت سیدرضی

حزب الله لبنان شهادت این سردار را به حضرت آیت الله سید علی خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب، فرماندهی سپاه پاسداران، خانواده وی و عموم ملت ایران تسلیت گفت.

: حزب الله لبنان دوشنبه شب در بیانیه‌ای شهادت سردار سید رضی موسوی که در حمله رژیم صهیونیستی به منطقه سیده زینب سوریه به درجه رفیع شهادت نائل آمد، تسلیت گفت

سردار سید رضی موسوی از مستشاران نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی،  که در حوزه پشتیبانی از محور مقاومت در سوریه فعالیت داشت در جریان حمله  روز  دوشنبه رژیم صهیونیستی به منطقه زینبیه دمشق به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

در بیانیه حزب الله لبنان آمده است: شهید سید رضی موسوی یکی از بهترین برادرانی بود که دهه‌ها در حمایت از مقاومت اسلامی لبنان تلاش کرد و در جنگ و جهاد همراه سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی بود.

حزب الله لبنان تأکید کرد، این جنایت به کارنامه سایر جنایات صهیونیست‌ها اضافه می‌شود و این مساله تجاوز آشکار، بی‌شرمانه و عبور از همه خطوط به شمار می‌رود.

حزب الله لبنان در پایان شهادت این سردار را به حضرت آیت الله سید علی خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب، فرماندهی سپاه پاسداران، خانواده وی و عموم ملت ایران تسلیت گفت.

جنبش مقاومت اسلامی نُجَباء عراق هم در واکنش به ترور شهید سید رضی موسوی در بیانیه‌ای اعلام کرد: فقدان ستاره‌ای از ستارگانی که از حقیقت دفاع کرده و ناپاکی منحوس تروریسم را از حرم حضرت زینب سلام‌الله‌علیها بیرون رانده را به همه برادران مقاومت تسلیت می‌گوییم.

در این بیانیه تصریح کرد: تأکید می‌کنیم که این خون پاک، راه ما به سوی آزادی و رستگاری نهایی از اشغالگری سرکش است و بیهوده نخواهد بود.

 

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

چرا سپهبد شهید سیدمحمد ولی قرنی در قم دفن شد؟

دستور امام  خمینی(ره) برای محل دفن شهید سید محمدولی قرنی

پیام تسلیت رهبر انقلاب درپی درگذشت دکتر پرویز داودی

حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای در پیامی درگذشت دکتر پرویز داودی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و از مدیران مؤمن و انقلابی و دانشمند را تسلیت گفتند.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.