سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / اخبار / ترور سردار موسوی جنایتی بزدلانه است

ترور سردار موسوی جنایتی بزدلانه است

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) ترور سردار«سید رضی موسوی» از مستشاران برجسته سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سوریه را محکوم و آن را جنایتی بزدلانه توصیف کرد.

جنبش حماس در بیانیه‌ای ترور سردار سید رضی موسوی در حمله رژیم صهیونیستی به منزل وی در منطقه زینبیه دمشق را به شدت محکوم کرد.

در بیانیه حماس در این باره آمده است: اقدام رژیم صهیونیستی در ترور سرتیپ سید رضی موسوی در سوریه جنایت و تعرضی بزدلانه و نقض صریح حاکمیت کشورهای عربی و عربده‌کشی صهیونیستی است که همه قوانین و عرف های بین‌الملل را زیر پا گذاشته و امنیت و ثبات منطقه را با تهدید رو به رو کرده است. این مسائل به ما لزوم منزوی‌کردن و جرم‌انگاری تروریسم آن و محاکمه سران این رژیم را گوشزد می‌کند.

ما در جنبش حماس، به برادرانمان در سپاه پاسداران در جمهوری اسلامی ایران، خانواده شهید موسوی و ملت برادر، ایران، تسلیت می‌گوییم، نقش این شهید را در حمایت از مقاومت فلسطین می‌ستاییم و تاکید می‌کنیم که جنایت‌های اشغالگران در داخل و خارج فلسطین نمی‌تواند عزم و اراده ملت و امت ما را تضعیف کند یا مقاومت پایدار ما را که تا پاک‌شدن سرزمین‌مان از لوث این رژیم ادامه خواهد داشت، خاموش کند.

 

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

چه کسانی به منافقین می‌گفتند: «فرزندان مجاهد؟»

خطای عمدی نهضت آزادی در شب قبل از انفجار حزب جمهوری

فیلمی که باید هر روز ببینید

شهادت فرزندان اسماعیل هنیه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.