سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / اخبار / پاسخ دکتر مرندی به اظهارات اخیر ظریف

پاسخ دکتر مرندی به اظهارات اخیر ظریف

واکنش و پاسخ سید محمد مرندی مشاور رسانه ای وزارت خارجه به سخنان اخیر ظریفبرجام ایران را به جنگ امریکا کشاند.》

سخنان مغرضانه شما را دیدم…
قبل از آمدن شما آقای ظریف و روحانی، انرژی هسته ای ما بالای ۲۳ درصد غنی سازی می چرخید در حالیکه ایران روزی 1میلیون بشکه نفت صادر می کرد که قیمت هر بشکه اش حداقل ۱۲۰ دلار بود،
با این پول کلان
➖ طرح فاضلاب در سراسر کشور اجرا شد ،
➖۷ میلیون واحد (مسکن مهر و روستایی وانبوه سازی آپارتمانی و ویلایی) ساخته شد.
➖تمام جاده های اصلی کشور از شمال به جنوب و شرق به غرب دو بانده شد جاده ی تهران مشهد که سالها دو طرفه بود دو بانده شد.
بزرگراهها و اتوبانها احداث شد.
درتمام کلان شهرهای ایران خط مترو باعظمت احداث گشت…
➖خط ریلی قطار از تهران به شیراز رفت.
➖هزاران دامداری و گاوداری با وامهای دولتی راه اندازی گردید و صف های شیر شیشه ای جمع شد و کارهای بزرگ دیگر…
با رویکرد برجامی شما و سقوط قیمت نفت و گدایی دولت و رکود و گرانی چه آشوبها که در کشور برپا گردید. آشوب گرانی سال ۹۶ و آشوب بنزین و آشوبهای فراوان مقابل موسسات مالی و بانکهای ورشکسته…
یک خانه نساختید… هیچ کاری نکردید…
از بس که در داخل ضعیف و بی ثبات گشتیم و دستمان از انرژی هسته ای و اقتدار خارجی هم خالی شد مرتب از همه جا تهدید شدیم حتی امارات یک وجبی هم تهدید به تدمیر (خرابی و نابودی) ایران کرد.
وقتی کشورمان گدا شد و دستمان خالی بود نتوانستیم به تعهدات و قولهایمان به همسایگان عمل کنیم نه تنها صادرات برق به عراق را قطع کردیم بلکه خودمان هم دچار خاموشی شدیم.
[قطع گاز وارداتی ترکمنستان و مشکلات مردم خراسان شمالی را یادمان نرفته] مردم بی برق بصره و جنوب عراق علیه دولت مرکزی خود که دوست و شریک ایران بود شوریدند و تظاهرات کردند ودر تظاهراتشان به ایران فحش دادند.
امریکای فرصت طلب موقعیت را غنیمت شمرد، وقتی ایران را ضعیف دید تحریمهای جدیدی وقانون انسداد را وضع کرد، پایگاههای خود اطراف ایران را توسعه داد و بالاخره پایگاههای جیش الشعبی عراق همسوی ایران رانیز بمباران کرد که ۲۴ جوان بسیج عراقی کشته شدند و پس از آن خانواده های این شهدا سفارت امریکا را آتش زدند و متعاقب آن در سوم ژانویه امریکا به تیم ژنرال سلیمانی حمله ی هوایی کرد و بزرگترین فرمانده نظامی ایران و همراهانش را به شهادت رساند. اینجا بود که جنگ بزرگ بین ایران وامریکا علنی شد وشکل فیزیکی به خود گرفت و ایران درپاسخ آن، به پایگاههای امریکا حمله کرد.
قبل از برجام هیچگاه چنین جنگ نمایانی بین امریکا و ایران شکل نگرفته بود. کسی جرات تهدید ایران را نداشت.
اگر نبود که امریکا و همپیمانانش در اکراین گرفتار بودند و از موشکهای ایران ترس نداشتند قطعاً مثل لیبی به ایران که به تصور آنها خلع سلاح شده حمله میکردند.
ایران دوره شما در مقابل تهاجم
اطلاعاتی و فرهنگی امریکا از راهکارهای سیاسی ومواضع مقتدر بازدارنده در تضعیف و عقب نشینی امریکا استفاده نکرد حالا و آینده چه بسا مجبور شود برای خلاصی از فشار و سلطه ی امریکا تن به جنگ بدهد.
شما در پیچ تاریخی افول امریکا اروپا و دوران اقتدار وپیشرفت ایران سر کار آمدید اما اقتدار ایران را گرفتید وآن را متعهد به امریکا کردید و سقوط امپریالیسم را عقب انداختید به ثبات دوباره غرب کمک نمودید و به سلطه ی آن در سازمان ملل و شورای امنیت رسمیت دادید… آری هر کشوری تسلیم شود برای رهایی از زور و باج خواهی راهی جز جنگ نخواهد داشت…
آقای مدعی لغو تحریم، تحریم خود شما را فراموش نمی کنیم…
…حال که رفتید خدا کند هیچوقت برنگردید.
چه رویی دارید؟!

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

کاریکاتور/ خشونت پلیس آمریکا علیه دانشجویان معترض؛ وقتی آزادی بیان می‌میرد

رفتار پلیس آمریکا

حمله ارتش یمن به دو ناوشکن آمریکایی و یک کشتی اسرائیلی

ارتش یمن حمله پهپادی

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.