سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / اخبار / دموکتاتوری؛ ماهیت فعلی غرب

دموکتاتوری؛ ماهیت فعلی غرب

به نظر می رسد ، بهترین واژه ای که بتواند ماهیت جهان غرب را بویژه در شرایط کنونی نسل کشی اسراییلی ها در غزه بیان کرد ، واژه ترکیبی دموکتاتوری باشد که ترکیبی است از دمکراسی و دیکتاتوری .

دموکتاتوری با پوسته دموکراسی عمل می کند و مدعی آزادی بیان و حق انتخاب می باشد ، اما ماهیتی دیکتاتوری و حتی بسیار خطرناکتر از دیکتاتوری دارد ، چرا که در دیکتاتوری تکلیف روشن است و مردم فریب ظاهر آن را نمی خورند ، اما در نظام های مدعی دموکراسی با نمایش هایی که رسانه ها بر پا می کنند ، مردم فریب می خورند و آلت دست اصحاب قدرت و ثروت برای صحنه آرایی و انجام رقابت درون آنها می شوند و آنها را مجهز به سلاحی می کنند که با آن هر عمل پلیدی که بخواهند انجام دهند .

همین ظاهر آرایی دموکراسی چماقی شده است بر سر هر کس که بخواهد زیر پوست آن را بفهمد و اظهار نظر کند ، بلافاصله انواع چماق های ساخته شده از دموکراسی مانند حقوق بشر ، آزادی بیان ، تروریست ، یهودی ستیزی و … بر سر افراد آگاه شده فرود می آید و آنها را از زندگی ساقط می کند .

نظام های دموکتاتوری غربی ، خطرناکترین دیکتاتورها و دیکتاتور پرور در طول تاریخ بوده و هستند . تاریخ شکل گیری تمدن غرب که سراسر بر پایه جنگ و خون ریزی و استعمار کهن و نوین شکل گرفته ، به خوبی موید این مسئله است .

در جنگ ظالمانه اخیر علیه غزه نیز که نسل کشی و کودک کشی وحشیانه و ویرانی و آوارگی در حد اعلا در گوشه ایی از فلسطین اشغال شده و در محاصره در جریان است ، حمایت این دموکتاتورهای خطرناکتر از هر دیکتاتورها را نشان می دهد که بدون ارزش قایل شدن به جان انسان ها و افکار عمومی ، مرزهای جنایت جنگی را جابجا می کنند !

اسراییل رسما خودش را بهترین نمونه دموکراسی در خاورمیانه اعلام می کند و حامیان غربی اش هم آن را تایید و حمایت می کنند !

در واقع جهان امروز با دموکتاتورهایی روبروست که نقاب از چهره آنها افتاده و با رفتاری قرون وسطایی ، بجای آنکه مانع کشتار و نسل کشی بی رحمانه شوند ، دادگاه های تفتیش عقاید برای اساتید و روسای دانشگاه برپا و از آنها به جرم اعتراض دانشجویان به جنایات صهیونیستها و درخواست آتش بس ، بازجویی و از کار بر کنار می کنند !

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

گسترش اعتراضات دانشجویی در استرالیا

تجمعات دانشجویی حمایت از فلسطین دردیگر دانشگاه‌های استرالیا

سر دادن شعار ضد مینوشه شفیق ،شرمت باد

دانشجویان و معترضان هوادار فلسطین جلو منزل رئیس دانشگاه کلمبیا نیویورک ، مینوشه شرمت باد

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.