سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / اخبار / معترضان اسرائیلی در کاپلان: ارتش ما تروریست است

معترضان اسرائیلی در کاپلان: ارتش ما تروریست است

با اعتراف تل‌آویو به خطای کشتن سه اسیر اسرائیلی، میدان کاپلان شب گذشته جمعه، 15 دسامبر بار دیگر به محل اعتراض تبدیل شد تا این بار خانواده‌های اسرای صهیونیست ارتش‌شان را «سازمانی تروریستی» توصیف کنند.

«آخرین تماس بین من و ارتش دوستانه بود؛ اما اکنون متوجه شدم که این سازمانی تروریستی است نه ارتش.  آن‌ها بودند که پسرم را کشتند، نه حماس.» این اظهارات مادر یکی از اسرای کشته‌شده اسرائیلی در تجمع شب گذشته تل‌آویو بود.

خبرنگار شبکه ۱۱ تلویزیون اسرائیل با انتشار فیلمی از محل تجمع خانواده‌های اسرا گزارش داد که بعد از اعلام شدن خبر کشته شدن ۳ اسیر اسرائیلی دربند ‎حماس به دست یک نظامی ارتش، حالا هزاران نفر به میدان کاپلان  آمدند تا خواستار توقف جنگ و تبادل اسرا شوند.

حتی عقب‌نشینیِ کلامی نخست‌وزیر کابینه تل‌آویو، بنیامین نتانیاهو که مجبور شد اذعان کند «بازگرداندن ربوده‌‌شدگان هدف اصلی ماست و آن را رها نخواهیم کرد»، موثر نبود و اعتراضات ادامه یافت.

با وجود آنکه بیشتر رسانه‌های عبری هنوز هم با شوک، جزئیات این رخداد را روایت می‌کنند، رسانه‌های نزدیک به نخست‌وزیر، همچنان شعارهای جنگی‌شان تند است. «جروزالم پست» می‌نویسد که «هر هدف دیگری از جمله نجات گروگان‌ها باید در برابر هدف اصلی، کنار برود؛ وقت آن رسیده که اسرائیل بروی تهدید اصلی علیه این کشور یعنی نابودی حماس متمرکز شود».

 

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

جدیدترین هدف مقاومت عراق فرودگاه بن گوریون در قلب تل‌آویو

فرودگاه «بن گوریون» در تل‌آویو

جزئیات قتل عام هولناک در رفح؛ شمار شهدا به بیش از 100 نفر رسید

رژیم صهیونیستی در جدیدترین جنایت خود به رفح در جنوبی‌ترین نقطه نوار غزه حمله کرد و موجب شهادت بیش از 100 نفر شد. در حالی که پیشتر ادعا می‌کرد پیش از عملیات علیه این شهر، کریدور امنی برای آوارگان ایجاد خواهد کرد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.