سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / اخبار / فقط ۱۱ بیمارستان نوار غزه فعال هستند

فقط ۱۱ بیمارستان نوار غزه فعال هستند

درحالی که مسئولان سازمان جهانی بهداشت امروز اعلام کرد که فقط ۱۱ بیمارستان از ۳۶ بیمارستان نوار غزه به طور جزئی فعال هستند، منابع خبری از یورش نظامیان رژیم صهیونیستی با تانک و تجهیزات نظامی به بیمارستان «کمال عدوان» در این منطقه خبر دادند.

: نظامیان رژیم صهیونیستی پس از یورش به این بیمارستان، مردان حاضر در این بیمارستان را در حیاط جمع کرده اند و احتمال بازداشت و انتقال آن ها به خارج از بیمارستان وجود دارد.

نظامیان رژیم صهیونیستی پیش از یورش زمینی، چند نوبت اطراف این بیمارستان را بمباران کردند و تک تیراندازها نیز هر جنبنده ای را در اطراف و داخل بیمارستان هدف قرار دادند.

خبرگزاری رویترز به نقل از یکی از مسئولان سازمان جهانی بهداشت اعلام کرد که فقط ۱۱ بیمارستان از ۳۶ بیمارستان غزه به طور جزئی فعال هستند.

سازمان پزشکان بدون مرز نیز اعلام کرد: گزارش هایی که از بیمارستان «العوده» در شمال نوار غزه می رسد، بسیار نگران کننده است و برای جان بیماران و کادر پزشکی در آن نگران هستیم.

این سازمان اعلام کرد که هدف قرار دادن کارمندان و فعالان بخش پزشکی در حین خدمت به بیماران، جنایتی است که باید محکوم شود.

رژیم صهیونیستی که با هدف از بین بردن گروه‌های مقاومت فلسطین از جمله حماس و آزادی اسرای خود به غزه لشکرکشی کرده بود، بعد از هفته‌ها جنایت در این منطقه به اهداف خود نرسید و به مذاکره با مقاومت روی آورد.

زیاده خواهی تل آویو در برنامه تبادل اسرا موجب شکست مذاکرات و در نهایت از سرگیری جنایات رژیم صهیونیستی در غزه شد.

ارتش اشغالگر صهیونیستی صبح جمعه (دهم آذرماه) پس از پایان موعد آتش بس موقت در غزه، بمباران این باریکه را از سرگرفت و صدها فلسطینی را شهید کرد.

بر اساس آخرین بیانیه وزارت بهداشت فلسطین در غزه، آمار شهدای غزه طی ۶۶ روز تجاوز نظامیان رژیم صهیونیستی به ۱۸ هزار و ۲۰۵ نفر و شمار مجروحان این تجاوزها هم به ۴۹ هزار و ۶۴۵ نفر رسیده است.

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

واکنش مدافعان غرب در برابر سرکوب گسترده اساتید و دانشجویان در یوتوپیا

غربگدا های مفلس و مدعیان اصلاحات

جای معترضان در زندان است و باید اخراج بشوند!

ويدئو/ فرماندار تگزاس:

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.