سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / اخبار / منافقین، کارفرمای جدید گروهک‌های تروریستی شرق کشور

منافقین، کارفرمای جدید گروهک‌های تروریستی شرق کشور

گروهک تروریستی منافقین، ترجیح می‌دهد افکار و سیاست‌های خود را از طریق اتحاد با سایر گروهک‌های تروریستی ضدایرانی پیش ببرد.

گروهک تروریستی منافقین که با ضعف شدید در جذب و ساماندهی نیرو مواجه است، ترجیح می‌دهد افکار و سیاست‌های خود را از طریق اتحاد با سایر گروهک‌های تروریستی ضدایرانی پیش ببرد.

از جمله، در شهریور ماه امسال و در آستانه سالگرد آشوب‌های پاییز ۱۴۰۱، جلسه‌ای محرمانه با حضور جواد دبیران نماینده گروهک تروریستی منافقین، عبدالغفار نقشبندی، حبیب الله بلوچ (سربازی) سرکرده گروهک تروریستی تجزیه طلب سهاب و نماینده گروهک تروریستی جیش العدل با هدف هماهنگی پیرامون اتحاد منافقین و این گروهک‌ها در شرق کشور و پرهیز از اختلاف با محوریت ۸ مهر (سالگرد حمله تروریستی به کلانتری ۱۶ زاهدان) برگزار گردیده است.

گرچه در سالگرد اتفاقات تلخ و خونبار زاهدان، اتفاقی در این شهر نیفتاد و این جلسه به اهداف تعیینی خود نرسید، اما در هر حال، سازمان‌دهی تیم‌های تروریستی با کارفرمایی و تأمین مالی منافقین و اقدامات ایذایی و تبلیغی و شعارنویسی بخشی از آخرین توافقات میان سران منافقین با تکفیری‌ها بوده است.

۱۰ اسفند ۱۴۰۱ بود که یک منبع آگاه خبر از فرار عبدالغفار نقشبندی یکی از عاملان دخیل در آشوب‌های سیستان و بلوچستان به خارج از کشور داد. این منبع گفته بود «عبدالغفار نقشبندی پس از صدور حکم دستگیری و از بیم افشا شدن ارتباطش با سرویس‌های جاسوسی، پس از مدتی زندگی مخفیانه، به یکی از کشور‌های همسایه منتقل شده است.»

او افزود: «نقشبندی مدت‌هاست نقش سرباز پیاده سرویس‌های جاسوسی را در این استان ایفا می‌کرد و نقش مهمی در برهم زدن امنیت سیستان و بلوچستان و ایجاد آشوب‌های اخیر داشت، حالا که عرصه را برای جولان بیشتر تنگ دید و مردم شیعه و سنی به افکار و اهداف وی پی بردند، به دست اربابان خود متواری شد. مشارکت در ترور مولوی جنگی‌زهی یکی از منادیان وحدت در استان نیز از سوابق نقشبندی است که ارتباط او را با شبکه‌های معاند بهتر نمایان می‌کند.»

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

مطهرى که در طهارت روح و قوّت ایمان و قدرت بیان کم نظیر بود

مرحوم آقاى حاج شیخ مرتضى مطهرى قدس سره

در «وعده صادق» ۱۰ کشور به اسرائیل کمک پدافندی کردند

  سردار رمضان شریف

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.