سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / اخبار / استفاده صهیونیست ها از هوش مصنوعی برای کشتار مردم غزه

استفاده صهیونیست ها از هوش مصنوعی برای کشتار مردم غزه

ارتش رژیم اشغالگر قدس در حالی مدعی شده است که از هوش مصنوعی برای انتخاب اهداف خود در غزه استفاده می کند که کارشناسان می گویند آنچه در حال حاضر در غزه به راه افتاده است کشتاری در سطح صنعتی است

  سخنگوی آنروا گفت : نیازهای غزه بسیار گسترده است به ویژه با رسیدن زمستان که نیاز به تهیه لباس و لوازم گرمایشی به تعداد زیاد وجود دارد و افزایش شهدای نگران کننده است .
استفاده ازهوش مصنوعی در حملات رژیم صهیونیستی به غزه؛ شیوه نوین جنگی یا کشتار در سطح صنعتی
ارتش رژیم اشغالگر قدس در حالی مدعی شده است که از هوش مصنوعی برای انتخاب اهداف خود در غزه استفاده می کند که کارشناسان می گویند آنچه در حال حاضر در غزه به راه افتاده است کشتاری در سطح صنعتی است و معلوم نیست این سامانه چگونه می تواند بین غیرنظامیان و شبه نظامیان تمایز قائل شود.

کشته شدن دانشمند برجسته فلسطینی بر اثر حملات هوایی اسرائیل در غزه
خبرگزاری رویترز گزارش داد سفیان تایه دانشمند برجسته فلسطینی بر اثر حملات هوایی اسرائیل در غزه کشته شد.وزارت آموزش عالی فلسطین روز شنبه اعلام کرد در حمله هوایی اسرائیل به محله الفلوجه در ۳۰ کیلومتری شمال شرق شهر غزه، سفیان طایه دانشمند برجسته فلسطینی به همراه خانواده اش کشته شد.

طایه که رئیس دانشگاه اسلامی غزه بود، محقق برجسته فیزیک و ریاضیات کاربردی بود.

هشدار یحیی سریع به آمریکا و رژیم صهیونیستی درباره ارتکاب هر گونه حماقتسرتیپ یحیی سریع سخنگوی نیروهای مسلح یمن در سخنرانی به مناسبت هفته شهید در صنعا گفت: در حمایت از مردم فلسطین، ناوبری کشتیهای رژیم صهیونیستی را در دریای سرخ متوقف کردیم.وی افزود: نیروهای مسلح پس از بازگشت دشمن صهیونیستی به از سرگیری تجاوزات وحشیانه خود به نوار غزه، هدف قرار دادن رژیم اشغالگر صهیونیستی را با حملات دردناک و ویرانگر از سر خواهند گرفت. در حال نبرد سرنوشت ساز با دشمنان صهیونیست و آمریکایی هستیم و تا پایان تجاوز به غزه به این نبرد ادامه خواهیم داد.

تغییر مسیر کشتیرانی رژیم صهیونیستی در دریای سرخ پس از حمله پهپادی
به گزارش شبکه تلویزیونی الجزیره، شرکت کشتیرانی اسرائیلی “زیم” اعلام کرد: پس از حمله پهپادی به دو کشتی در سواحل یمن، خطوط ناوبری کشتیهای خود را تغییر دادیم.

گردانهای القسام شهرک القسام را با رگبار موشکی هدف قرار دادند
گردان های عزالدین قسام،گردان های القسام در پاسخ به قتل عام غیرنظامیان فلسطینی توسط رژیم صهیونیستی، عسقلان را موشک باران کردند.مجاهدین قسام همچنین توانستند یک میدان مین را در مسیر یک نیروی پیاده رژیم صهیونیستی متشکل از هشت نظامی منفجر کنند و آنهایی را که زنده مانده بودند در شمال شرق شهر خان یونس به هلاکت برسانند.

 تظاهرات گسترده مردم اسکاتلند در حمایت از فلسطین

بیانیه حزب الله درباره هدف قرار دادن پایگاه “حانیتا” رژیم صهیونیستی
حزب الله لبنان با صدور بیانیه ای اعلام کرد: در حمایت از ملت استوار فلسطین در نوار غزه و پشتیبانی از مقاومت دلاور و شریف آن، مجاهدان مقاومت اسلامی لبنان ساعت سه بعد از ظهر یکشنبه به وقت بیروت محل استقرار نظامیان رژیم صهیونیستی را در شرق پایگاه حانیتا در شمال فلسطین اشغالی با سلاح مناسب هدف قرار دادند.

تصاویری از وضعیت کودکان فلسطینی در غزه  این کودکان درجستجوی والدین خود در زیر آوار هستند.
پسر فلسطینی: پدر و برادرم شهید شده اند.

کمیته امور اسرای فلسطین: رژیم صهیونیستی بازداشتگاه ها را به گورستانی برای زندگان تبدیل کرده است
کمیته رسیدگی به امور اسرا و آزادگان فلسطین روز یکشنبه اعلام کرد رژیم صهیونیستی بازداشتگاه ها را به گورستانی برای زندگان تبدیل کرده است.به گزارش پایگاه اینترنتی « وفا » ، کمیته رسیدگی به امور اسرا و آزادگان فلسطین در بیانیه ای اعلام کرد فرایند تجاوزگری و ضرب و جرح اسرای فلسطینی در داخل زندان های رژیم صهیونیستی از زمان آغاز حمله نظامی به نوار غزه در هفتم اکتبر تاکنون سرعت افزایشی داشته است و این روند در سایه سکوت شدید اداره زندان های رژیم صهیونیستی صورت می گیرد.

سرایا القدس: مجاهدان ما در منطقه ابوهداف با نیروهای صهیونیستی درگیر شدند
به گزارش کانال سخنگوی گردانهای القسام، سرایا القدس اعلام کرد: مجاهدان ما در منطقه ابوهداف در شمال شرق خان یونس با یک نیروی پیاده صهیونیست درگیر شدند و ما آن را با خمپاره های معمولی و گلوله های آرپی جی بمباران کردیم.

استفاده صهیونیست ها از هوش مصنوعی برای کشتار مردم غزه استفاده صهیونیست ها از هوش مصنوعی برای کشتار مردم غزه استفاده صهیونیست ها از هوش مصنوعی برای کشتار مردم غزه استفاده صهیونیست ها از هوش مصنوعی برای کشتار مردم غزه

تعداد زیاد مجروحان غزه در بیمارستان خان یونس
بخش تصویری خبرگزاری فرانسه، تصاویری از انتقال تعداد زیاد مجروحان به بیمارستان خان یونس در غزه منتشر کرد.

تخریب کامل ۹۰ مسجد در غزه خبرگزاری سما از تخریب ۹۰ مسجد به طور کامل و ۱۷۰ مسجد بطور جزیی در غزه خبر داد.

گور جمعی در اردوگاه البریج برای دفن پیکرهای شهدا
شبکه تلویزیونی الجزیره مباشر تصاویری از دفن پیکرهای شهدا در گور جمعی در شرق اردوگاه البریج در مرکزز نوار غزه پخش کرد

بازداشت ۶۰ فلسطینی در مناطق پراکنده در کرانه باختریباشگاه اسیر فلسطینی اعلام کرد رژیم اشغالگر صبح امروز ۶۰ فلسطینی از جمله ۵ زن و اسرای سابق را در مناطق مختلف کرانه باختری بازداشت کرد.

انهدام دو تانک رژیم صهیونیستی با راکت یاسین 105 گردان های قسام
گردان های عزالدین قسام شاخه نظامی جنبش حماس اعلام کرد دو تانک ارتش رژیم صهیونیستی را در جنوب بیت لاهیا با راکت یاسین 105 هدف قرار داده است.

وزیر خارجه رژیم صهیونیستی : هیچ مذاکره ای برای تمدید آتش بس در جریان نیست
“الی کوهن” وزیر امور خارجه رژیم صهیونیستی گفت: هیچ مذاکره ای (برای تمدید آتش بس) در جریان نیست و اگر پیشنهادی مطرح شود آن را بررسی خواهیم کرد.

تصاویر درد آور و دلخراش نگرانی و گریه خبرنگار فلسطینی در گزارش زنده از وضعیت خانواده اش

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

سخنرانی حماسی شهید مطهری درباره فلسطین در عاشورای ۴۸

ويدئو/ نابودی اسرائیل

نگاه به ماجرای غزه از منظر «ما رأیت إلا جمیلا»

چگونه نگاه کنیم زیبایی برنامه خدا را نتیجه بگیریم؟

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.