سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / اخبار / آتش بس در غزه تمدید نشد / حماس: صهیونیست‌ها تنها به دنبال مبادله اسرای نظامی بودند/ بمباران مسجدی در نوار غزه

آتش بس در غزه تمدید نشد / حماس: صهیونیست‌ها تنها به دنبال مبادله اسرای نظامی بودند/ بمباران مسجدی در نوار غزه

همزمان با پایان آتش بس موقت در غزه، رژیم صهیونیستی که بارها در این مدت آتش بس را نقض کرده بود، حملات هوایی و توپخانه‌ای خود به مناطق مختلف غزه را از سرگرفت.

 با وجود تداوم تلاش‌ها و مذاکرات از سوی میانجی‌های قطری و مصری برای تمدید مجدد آتش‌بس موقت در غزه این تلاش‌ها به جایی نرسید و آتش بس در غزه تمدید نشد.

رژیم صهیونیستی که در طول مدت آتش بس بارها آن را نقض کرده بود  از این فرصت استفاده کرد و بلافاصله گروه مقاومت فلسطین را به نقض آتش بس متهم و حملات گسترده هوایی و توپخانه‌ای به نوار غزه را از سرگرفت.

این در حالی است که هفتمین دور از تبادل اسرا بین حماس و رژیم اسرائیل انجام شد و اسرای طرفین تحویل صلیب سرخ شدند.

از سوی دیگر گروه‌های مقاومت در عراق و یمن بامداد امروز جمعه به رژیم اسرائیل هشدار دادند چنانچه حملات و جنگ علیه غزه را از صبح امروز جمعه از سر بگیرد، آن‌ها نیز فی الفور عملیات خود علیه صهیونیست‌ها و حامیان آنها را از سر خواهند گرفت.

نتانیاهو: هدف ما آزادی گروگان‌ها و نابودی حماس است 

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در بیانیه‌ای حماس را به عدم رعایت مفاد آتش‌بس متهم کرد و بار دیگر مدعی شد که هدف ارتش اسرائیل «آزادی گروگان‌ها و نابودی حماس» است.

در بیانیه دفتر نتانیاهو آمده ارتش اسرائیل بعد از آنکه حماس مفاد آتش‌بس را نقض کرد انجام عملیات‌های نظامی در غزه را از سر گرفته است.

دفتر نتانیاهو تصریح کرده «با بازگشت به مأموریت‌های نبرد، اسرائیل متعهد به محقق کردن اهداف جنگی خود است.» 

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

سخنرانی شهید مطهری در خصوص فلسطین

ويدئو/ رژیم غاصب اسرائیل

لگدمال شدن آزادی در کشورهای مدعی حقوق بشر

زلفی گلوزیر علوم، تحقیقات و فناوری

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.