سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / اخبار / ناکامی تروریست‌ها در «تله انفجاری و تیراندازی» به تکاوران پلیس/ درگیری عوامل انتظامی تفتان با اشرار ‌

ناکامی تروریست‌ها در «تله انفجاری و تیراندازی» به تکاوران پلیس/ درگیری عوامل انتظامی تفتان با اشرار ‌

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان از اقدام تروریستی «تله انفجاری و تیراندازی» گروهک معاند در مسیر خودروی گشت تکاوری محور زاهدان به خاش و ناکامی تروریست‌ها خبر داد.

 سردار دوستعلی جلیلیان اظهار داشت: عوامل یگان تکاوری این فرماندهی در حال برقراری تأمین امنیت در محور زاهدان به خاش بودند که از سوی معاندین مورد حمله ناجوانمردانه قرار گرفتند.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: تله انفجاری کنار جاده کار گذاشته شده بود هنگام رسیدن گشت تکاوران توسط این جنایتکاران منفجر شد و از چند جهت نیز به‌سمت مأموران تیراندازی نمودند.

وی در ادامه بیان داشت: تکاوران پلیس با اتخاذ موضع تاکتیکی، اقدام به اجرای آتش پرحجم و حمله به مواضع آنان نمودند که تاب مقاومت نداشتند و از محل متواری شدند و تکاوران پلیس هیچ‌گونه مجروحیت و یا تلفات جانی نداشتند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان همچنین در پایان افزود: تروریست‌های بزدل تحت تعقیب گرفته‌اند و تلاش برای مجازات عاملان این اقدام ناجوانمردانه ادامه دارد.

درگیری عوامل انتظامی تفتان با اشرار

‌ظهر امروز عوامل انتظامی تفتان حین تأمین امنیت و گشت‌زنی در محور مواصلاتی تفتان متوجه تیراندازی افراد شرور به‌سمت گشت انتظامی می‌شوند که بلافاصله اقدام به اتخاذ موضع و گشودن آتش به‌سمت اشرار و مخلّان امنیت می‌کنند.

بر اثر برتری آتش و تاکتیک مأموران اشرار از محل متواری می‌شوند و در بررسی موضع آنها آثار خون مشاهده شد و پلیس همچنان در حال تعقیب و درصدد شناسایی مخلان امنیت‌اند و آنان را به سزای اعمال‌شان خواهد رساند.

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

بازدید سردار پاکپور از مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان

سردار محمد پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

۲ روی سکه سیل در منطقه؛ چرا سیستان و بلوچستان مثل پاکستان غرق نشد؟

6 سد مخزنی در سیستان و بلوچستان در کنار 24 سازه تغذیه مصنوعی آب‌خوان

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.