سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / اخبار / بی‌احترامی رئیس کمیسیون آموزش مجلس به فرهنگیان/ آقای منادی؛ از فرهنگیان عذرخواهی کنید

بی‌احترامی رئیس کمیسیون آموزش مجلس به فرهنگیان/ آقای منادی؛ از فرهنگیان عذرخواهی کنید

این بی احترامی از رئیس کمیسیونی که مستقیما باید با فرهنگیان در ارتباط باشند، تحقیر این قشر شریف در اذهان ملت بود و هرچه زودتر باید این بی احترامی توسط شخص رئیس کمیسیون جبران شود.
  علیرضا منادی رئیس کمیسیون آموزش مجلس در جلسه‌ای با شماری از معلمان معترض از استان خوزستان حرکات عجیبی انجام می‌دهد که موجب انتقاد بسیاری از فرهنگیان و مردم شده است.
به گزارش رجانیوز: هنگامی که تعدادی از معلمان در حال صحبت‌کردن با او هستند و مشکلات خود را مطرح می‌کنند، آقای منادی در حال تمیزکردن دندان‌ها خود با ناخن است، سپس از زیر میز مشتی تنقلات برمی‌دارد و شروع به خوردن می‌کند و بعد صندلی خود را به چپ و راست می‌چرخاند.
علیرضا منادی سفیدان با دکترای دامپزشکی در حالی به صندلی ریاست کمیسیون آموزش مجلس تکیه زده است که بیشترین وظایف این کمیسیون در حوزه آموزش‌وپرورش است و شاید این بی‌احترامی توسط رئیس کمیسیون آموزش، به علت درک‌نکردن جایگاه معلمان است.
اردیبهشت‌ماه سال جاری رهبر معظم انقلاب در دیدار با معلمان، فرهنگیان را ستایش کرده و درباره آنها فرمودند: «من اوّلین مطلبی که در باب معلّم باید بنده امروز عرض بکنم، سپاس از جامعة معلّمان است؛ این سربازان گمنام نظام اسلامی و اسلام و مسلمین که در اطراف کشور، در دورترین نقاط کشور، بی‌سروصدا مشغول کارند، مشغول مجاهدت‌اند و با سختی‌ها، با مشکلات فراوان، دارند کار می‌کنند. در واقع، فرزندان ملّت را این جامعة معلّمین دارند تربیت می‌کنند و آنها را برای آیندة روشنی آماده می‌کنند.»
این بی احترامی از رئیس کمیسیونی که مستقیما باید با فرهنگیان در ارتباط باشند، تحقیر این قشر شریف در اذهان ملت بود و هرچه زودتر باید این بی احترامی توسط شخص رئیس کمیسیون جبران شود.

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

دانشجویان سال سوم دانشگاه‌ها برای معلمی بورسیه آموزش و پرورش می‌شوند

بورسیه آموزش و پرورش

نطق‌ نماینده مجلس‌ ترکیه درباره حمله ایران به اسرائیل

مرگ بر اسرائیل

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.