سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / صوت / قرآن کریم / امداد غیبی/ عجایبی از زبان دشمن _ ۷

امداد غیبی/ عجایبی از زبان دشمن _ ۷

إِنْ يَنْصُرْكُمُ اللهُ فَلا غالِبَ لَكُمْ وَ إِنْ يَخْذُلْكُم فَمَنْ ذَا الَّذي يَنْصُرُكُمْ مِنْ بَعْدِهِ وَ عَلَى اللهِ فَلْيَتَوَكَّلِ الْمُؤْمِنُونَ 

اگر خداوند شما را يارى ‌كند، هيچ‌كس بر شما غلبه نخواهد ‌كرد؛ و اگر دست از يارى شما بردارد، كيست كه بعد از او، شما را يارى ‌كند؟! و مؤمنان بايد، تنها بر خداوند توكّل كنند.

من (راقم سطور) به شما میگویم ای مردان خدا، خوشا به حالتان و خوشا به حال شما که واقعاً مصداق روشن کسانی هستید که اگر خدا شما را نصرت دهد و یاری ،نماید دیگر هیچ کس نمی تواند شما را شکست دهد ( إن ينصركم الله فلا غالب لکم) ای کسانی که با شخصیتهایی طاهر و مطهر ابتدا دیدار کردید و به واسطه آنها مبارک و فرخنده شدید، آنگاه با اشرار قاتل أنبياء و با مفسدان في الأرض به جنگ و ستیز برخاستید .

یکی از نظامیان اسرائیلی که در جنگ علیه حزب الله شرکت کرده بود :گفت وقتی حکومت ما جنگ را بر ضد لبنان تحمیل کرد من در منطقه عيتا الشعب بودم که تک سواری با جامه سپید در برابرم ظاهر شد، در حالی که بر اسب سفیدی سوار شده بود و شمشیری را به دست داشت ضربتی به من وارد کرد که دستم را قطع نمود و از نظر پنهان شد!.

گفته میشود که ایشان یک افسر اسرائیلی است که روزنامه های اسرائیل هم داستانش را ذکر کرده اند  همچنین نقل شده که در «موضع البياضة»، یکی از مجاهدان نیروهای مقاومت اسلامی کمین گرفته بود.

تا سربازان اسرائیل را در منطقه اشغالی أفافیم، رصد کند که یک گروه گشتی از ارتش دشمن پیش آمد که البته رزمندگان حزب الله نیز آماده درگیری با آنان بودند.

در اوج نبرد یکی از این رزمندگان زخمی شد، لذا دست به دعا برداشت و از خداوند عزوجل خواست که او را شفا دهد این جا بود که در این مرد نورانی از مجاهدان و رزمندگان خواست جلو بیایند و به او نزدیک شوند

آنگاه دستان مقدس خود را به آنها نشان داد و دست بر سرشان کشید از آن پس رزمندگان جنگ علیه دشمن صهیونیستی را با قدرت و صلابت بیشتر ادامه دادند در حالی که اطمینان و شجاعت آنها بی سابقه شده بود.

یک بار دیگر این مرد نورانی ظاهر شد و شمشیر خود را از نیام بیرون کشید و دست یک افسر اسرائیلی را قطع کرد، آنگاه هواپیماهای جنگی اسرائیل به مواضع نیروهای حزب الله حمله کردند، اما هیچ یک از آنان به فضل خدا و این مرد نورانی  آسیب ندیدند.

یکی از نظامیان اسرائیل که در جنگ ۳۳ روزه علیه حزب الله و در نبرد الوعد الصادق مشارکت داشت :گفت وقتی من در جنگ بودم ،تک سواری سپیدپوش در برابرم ظاهر شد و با دستش به صورتم زد آنگاه مرا رها کرد و از چشمم پنهان شد از آن پس چشمم به مدت دو روز اشک می ریخت.

یکی دیگر از نظامیان اسرائیل که در جنگ شرکت کرده بود گفت: رزمندگان حزب الله تونل هایی دارند در زیرزمین، لذا وقتی به آنها حمله می کنیم آنها مثل اشباح از زیرزمین با جامه های سفید برای ما خارج می شوند ما را هدف قرار میدهند و بلافاصله از انظار مخفی می شوند

از این رو من نویسنده و راقم این سطور میگویم پس از جنگ از رزمندگان در مورد این تونل ها سؤال کردم همگی گفتند: حزب الله هیچ تونلی زیر زمین ندارد لذا یقین حاصل کردم که این افرادی که از زیرزمین خارج می شوند ملائکه هستند که خداوند متعال به کمک رزمندگان خارج می شوند

ملائکه هستند که خداوند متعال به کمک رزمندگان  حزب الله فرستاده بود  

 

اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج

اللّهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد وَعَجِّل فَرَجَهُم

 برگرفته از:

کتاب معجزات و کرامات نبرد “الوعد الصادق” تحکیم پیروزی الهی برای مقاومت اسلامی لبنان

کتاب الوعد الصادق٬

نویسنده ماجد ناصرالزبیدی

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

سید حسن نصرالله: شاهد تحقیر واقعی اسرائیل در جبهه جنوب هستیم

نابودی اسرائیل

خاطره عجیب حاج قاسم از عبای سیدحسن نصرالله

ويدئو/ خاطره حاج قاسم

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.