سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / اخبار / تجمعات بزرگ و بی‌سابقه ضد صهیونیستی از نیویورک و لندن تا اسلامبول و پاریس

تجمعات بزرگ و بی‌سابقه ضد صهیونیستی از نیویورک و لندن تا اسلامبول و پاریس

تظاهرات‌های بزرگ و بی‌سابقه علیه جنایات صهیونیست‌ها، در سراسر دنیا همچنان جریان دارد. از انگلیس و فرانسه تا کره جنوبی و ترکیه مردم یکصدا، علیه صهیونیست‌های کودک‌کش شعار می‌دهند.
شرکت‌کنندگان در تظاهرات که پیراهن‌های سیاه پوشیده بودند سالن اصلی مسافران در ایستگاه را تصرف کردند و با خود پلاکاردهایی داشتند که روی آنها نوشته شده بود: « فلسطین باید آزاد گردد»‌، «آتش‌بس فوری می‌خواهیم» و «در سمت درست تاریخ بایستید». در پی این تجمع، سازمان راه آهن شهری نیویورک اعلام کرد این ایستگاه که روزانه حدود ۷۵۰ هزار نفر از طریق آن سفر می‌کنند، تا اطلاع ثانوی تعطیل شده است. همچنين پلیس نیویورک صدها نفر از جنبش «صدای یهودی‌ها برای صلح» را در جریان تظاهرات در اعتراض به بمباران نوار غزه در ایستگاه مرکزی شهر بازداشت کرد.
همزمان با نيويورك، موج حمايت جهاني از فلسطين در ديگر نقاط جهان نيز ادامه يافت. تظاهرات پرشور دانشجویان و اساتید دانشگاه برکلی کالیفرنیا آمریکا در حمايت از مردم فلسطین عصر جمعه برگزار شد و همزمان مردم استانبول در حمایت از مردم غزه به خيايان‌ها آمدند.
تحصن ژاپنی‌ها هم در مقابل سفارت اسرائیل در توکیو در اعتراض به کشتار غیرنظامیان در حمله به غزه برگزار شد.
مردم بحرین، كره جنوبي، مالزي هم برای حمایت از فلسطینی‌ها به خیابان آمدند و شب گذشته اهالی پاریس بدون فراخوان در حمايت از مردم فلسطين شعار دادند.
ده‌ها هزار حامی فلسطین نيز در چندین شهر بزرگ انگلیس برای اعلام همبستگی با مردم مظلوم فلسطین و محکومیت جنایات وحشیانه رژیم صهیونیستی، برای سومین هفته پیاپی تظاهرات اعتراضی برپا کردند.
تظاهرات گسترده‌اي نيز در شهر اوکلند نیوزیلند و جاکارتا پایتخت اندونزی و هند در حمایت از غزه و محکومیت جنایات جنگی رژیم صهیونیستی برگزار شد.

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

کاریکاتور/ خیزش و همبستگی مردم جهان علیه جنایات صهیونیست‌ها در غزه

هزاران نفر از مردم دنیا در همبستگی با دانشجویان آمریکایی

جنایات کومله به‌روایت تنها معلم بازمانده «برده‌سور»

تنها بازمانده زندان مخوف برده‌سور

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.