سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / اخبار / آنها که به رئیس‌جمهور وقت می‌گفتند ۳۰۰هزار معلم اضافه داریم امروز نگران کمبود معلم شده‌اند!

آنها که به رئیس‌جمهور وقت می‌گفتند ۳۰۰هزار معلم اضافه داریم امروز نگران کمبود معلم شده‌اند!

وزیر آموزش‌وپرورش با اعلام اینکه ۱۰هزار معلم جدید در تهران نیاز داریم، گفت: افرادی که به رئیس‌جمهور وقت می‌گفتند که «۳۰۰هزار معلم اضافه داریم»، امروز نگران کمبود معلم شده‌اند!
 رضامراد صحرایی دیروز در همایش طلیعه‌داران تعلیم و تربیت و تقدیر از تعدادی از معلمان جدید، اظهار داشت: در آزمون استخدام جذب معلم دوره ابتدائی، 530 هزار نفر شرکت کردند و در نهایت 27 هزار نفر پذیرفته شدند؛ هر فردی که اعتراض دارد، بیاید و قبول‌شدگان را مشاهده کند. صحرایی افزود: آموزش‌وپرورش محل استخدام افراد بدون شغل نیست که هر کسی که از استخدام بازمانده است، فریادش را بر سر آموزش‌وپرورش می‌کشد.

وی با تأکید بر اینکه «فرزندان مهم‌ترین امانت در دستان ما هستند»، بیان داشت: رفتار سیاسیون و افرادی که حقیقت ماجرا را نمی‌گویند، عجیب است، آنهائی که در گوش رئیس‌جمهور وقت می‌گفتند «300هزار معلم، اضافه است» و امروز می‌گویند «چه اتفاقی افتاده است که معلم نداریم؟»، مگر کمبود معلم را ما ایجاد کردیم که امروز منتقدان دولت را متهم می‌کنند، چه ‌کسی تربیت معلم را تعطیل کرد؟ با چه‌ رویی می‌گویند «ضعف مدیریت باعث این وضعیت شده است»؟! مگر معلمان فراموش کردند که شما صحبت از زیاد بودن معلمان می‌کردید؟
وزیر آموزش‌وپرورش ادامه داد: چندین سال مجوز استخدام به آموزش‌وپرورش ندادند و در تریبون مجلس گفتند، «هزینه تربیت در مدارس دولتی بالاست»، این افراد امروز با چه‌ رویی درباره کمبود معلم سخن می‌گویند؟!
صحرایی گفت: در تهران حداقل به 10هزار معلم دیگر نیاز داریم اما انتخاب معلمان خوب برای ما بسیار مهم است نه اینکه سریع تعدادی از افراد را بدون حساب و کتاب و گزینش‌نشده با سفارش این و آن وارد مدارس کنیم.
وی افزود: با افتخار می‌گویم 40هزار معلم جدید انتخاب کردیم که هیچ‌کس آنها را سفارش نکرد همچنین یک معلم خوب باید روانشناس خوب باشد چون این نسل آینده‌ساز کشور هستند و باید بتوانیم با آنها صحبت کنیم و این موضوع از سوی گزینشگرانی که معلمان جدید را بررسی می‌کردند، مدنظر بود.

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

نقش اینترنت و بازی‌های کامپیوتری در کشتار وحشیانه صربستان

برانکو روزیچ ، وزیر آموزش و پرورش صربستان

مقایسه سیاست‌ورزی دو رییس‌جمهور/ نوع مواجهه حسن روحانی با سوءمدیریت‌ وزرایش چگونه بود؟

وزیر آموزش و پرورش

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.