سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / اخبار / هزاران معترض در تل‌آویو خواستار استعفای نتانیاهو شدند

هزاران معترض در تل‌آویو خواستار استعفای نتانیاهو شدند

هزاران نفر در تل‌آویو روز شنبه طی تظاهراتی اعتراض آمیز، خواستار استعفای نخست وزیر رژیم صهیونیستی و توافقی برای آزادسازی اسرای اسرائیلی در غزه شدند.

هزاران نفر از ساکنان سرزمین‌های اشغالی در تل‌آویو روز شنبه طی تظاهرات خواستار استعفای «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی و توافقی برای آزادسازی اسرای اسرائیلی در غزه شدند. این تظاهرات در منطقه کاپلان در تل‌آویو برگزار شد.

از هفتم اکتبر که جنبش مقاومت اسلامی فلسطین، حماس طی یک عملیات غافلگیرانه موسوم به «طوفان‌الاقصی» به رژیم صهیونیستی حمله کرد ۱۵ روز می‌گذرد.

در این ۱۵ روز رژیم صهیونیستی نوار غزه را هدف حملات هوایی کور و مستمر قرار داده و صدها نفر از فلسطینی‌های بی‌گناه را به شهادت رسانده است. این رژیم همچنین غزه را در حصر کامل قرار داده است.

همچنین روز شنبه منابع رسانه‌ای از تظاهرات هزاران نفر در لندن، پایتخت انگلیس در حمایت از مردم فلسطین، آتش‌بس فوری و پایان اشغالگری خبر دادند.

ده‌ها هزار نفر در سراسر جهان از بغداد و امان تا جاکارتا و اسلام آباد روز‌های جمعه و شنبه هفته پیش علیه بمباران غزه توسط رژیم صهیونیستی تظاهرات کردند و با مردم فلسطین اعلام همبستگی کردند.

تظاهرات‌کنندگان هفته پیش ابتدا مقابل ساختمان شبکه بی بی سی در لندن تجمع کرده و پس از آن تظاهرات دیگری مقابل پارلمان و مقر اقامت نخست وزیر انگلیس برگزار کردند.

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

چفیه، نماد مقاومت جهانی جنبش حلال زادگان

ويدئو/ شاید ما افق دید رهبر انقلاب را نمی‌دیدیم

آیت الله عاملی امام جمعه اردبیل: قیام دانشگاه های آمریکا را باید به فال نیک گرفت

طوفانُ الاقصی به یک طوفانِ جهانی تبدیل شد

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.