سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / اخبار / تجمع مردم ایران در اعلام انزجار از جنایات رژیم غاصب صهیونیستی/‌ “نه سازش، نه تسلیم نبرد با اسرائیل” + فیلم

تجمع مردم ایران در اعلام انزجار از جنایات رژیم غاصب صهیونیستی/‌ “نه سازش، نه تسلیم نبرد با اسرائیل” + فیلم

مردم انقلابی ایران اسلا‌می امروز و از ساعت ۱۰ صبح در حمایت از مردم مظلوم غزه و اعلام انزجار از جنایات اخیر رژیم کودک‌کش صهیونیست در میادین اصلی شهر تجمع کردند.

  مردم انقلابی ایران اسلا‌می امروز و از ساعت 10 صبح در حمایت از مردم مظلوم غزه و اعلام انزجار از جنایات اخیر رژیم کودک‌کش صهیونیست در میادین اصلی شهر تجمع کردند.

مردم با ‌سردادن شعار “مرگ بر اسرائیل”، “مرگ بر آمریکا”، ‌”هیهات من الذله“، “خونی که در رگ ماست هدیه به رهبر ماست”، “عزا عزا است امروز روز عزا است امروز”، “مهدی بیا مهدی بیا غزه شده کربلا”، “نه سازش، نه تسلیم نبرد با اسرائیل” ضمن محکومیت جنایت جدید صهیونیست‌ها در حمله به زخمی‌ها و بیماران بی‌دفاع در بیمارستان غزه، خواستار برخورد قاطع جبهه مقاومت با اسرائیلی‌ها شدند.

تجمع مردم گلستانی‌ها در محکومیت جنایت رژیم صهیونیستی

از گرگان، مردم ظلم‌ستیز استان گلستان‌ امروز با تجمع در مناطق مختلف استان، اقدام رژیم صهیونیستی را در بمباران بیمارستان معمدانی غزه و همچنین تداوم حملات اشغالگران به شدت محکوم و آن را وحشیانه و جنایتی ددمنشانه خواندند.

آنها همچنین از جامعه جهانی خواستند در مقابل اقدامات جنایتکارانه رژیم صهیونیستی موضع بگیرد.صبح امروز مردم شهرهای مختلف استان گلستان، دانشجویان، پرستاران و پزشکان و علما تجمع کرده و در شعارهایشان خواستار جواب‌ دندان‌شکن به جنایت روز گذشته صهیونیست‌ها در کشتار کودکان و زنان نوار غزه به ویژه در بیمارستان المعمدانی شدند.

خشم خوزستانی‌ها از کودک‌کشی اسرائیلی‌ها

مردم اهواز  امروز با تجمع در میدان شهدای این شهر فاجعه نسل‌کشی رژیم غاصب صهیونیستی و حمله وحشیانه به بیمارستانی در غزه را محکوم کردند. این تجمع مردمی در حمایت از مردم مظلوم غزه و محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی برگزار شد و شرکت‌کنندگان در تجمع خواستار پاسخ قاطع جبهه مقاومت اسلامی و کشورهای مسلمان در قبال عمق بی‌رحمی و وحشی‌گری رژیم جعلی صهیونیستی شدند.

در این اجتماع که پس از حمله غیرانسانی رژیم صهیونسیتی به بیمارستان المعمدانی در غزه و شهادت صدها زن و کودک و انسان بی‌دفاع انجام شد مردم با سردادن شعارهایی مانند”مرگ بر اسرائیل”، “مرگ بر آمریکا”، ‌”هیهات من الذله”، “خونی که در رگ ماست هدیه به رهبر ماست”، “عزا عزا است امروز روز عزا است امروز”، “مهدی بیا مهدی بیا غزه شده کربلا”، “نه سازش، نه تسلیم نبرد با اسرائیل” به جنایت جدید صهیونیست‌ها در حمله به زخمی‌ها و بیماران بی دفاع در بیمارستان غزه واکنش نشان دادند.

تجمع مردم زاهدان در محکومیت جنایات اسرائیل

مردم شیعه و سنی بصیر و انقلابی زاهدان ساعت صبح امروز در تجمعی خودجوش، اقدام وحشیانه رژیم غاصب صهیونیستی در حمله به بیمارستان «المعمدانی» غزه و کشتار صدها فلسطینی مظلوم اعم از زنان و کودکان را محکوم کردند.

تجمع خودجوش مردم زاهدان در محکومیت جنایات وحشیانه رژیم غاصب صهیونیستی در میدان «فلسطین» برگزار شد که در این اجماع شرکت کننندگان با سردادن شعار‌های انقلابی حمایت خود از مردم مظلوم فلسطین و خشم از اقدام وحشیانه رژیم کودک‌کش صهیونیست را به نمایش گذاشتند.

‌‌‌محکومیت جنایات اسرائیل از جوار مرقد شهید سلیمانی

همزمان با سراسر کشورمردم استان کرمان در محکومیت شدید جنایت شب گذشته رژیم غاصب و کودک‌کش صهیونیستی در قتل عام مردم بی‌دفاع بیمارستان المعمدانی غزه که منجر به شهادت بیش از هزار زن، کودک، پیر و جوان شد اجتماع بزرگ و حرکت خودجوش مردمی کرمان را برگزار کردند.

این آیین صبح امروز در گلزار شهدای کرمان و در جوار مرقد مطهر سیدالشهدای جبهه مقاومت شهید سپهبد‌حاج قاسم سلیمانی با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین حسن علیدادی‌سلیمانی نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمان و اقشار مختلف مردمی برگزار شد و مردم ولایت‌مدار دیار حاج قاسم ضمن محکومیت این جنایت، خواستار برخورد جامعه جهانی با نسل کشی رژیم صهیونیستی شدند.

مردم کرمان امروز با شعارهای «مرگ بر اسرائیل، مرگ بر صهیونیست و مرگ بر آمریکا» فریاد انزجار خود را از این اقدام ناجوانمردانه و ددمنشانه رژیم غاصب و کودک‌کش اسرائیل به گوش جهانیان رساندند و با شعار «ای رهبر آزاده، آماده‌ایم آماده» حمایت خود از مردم مظلوم فلسطین و پیوستن به جبهه مقاومت برای دفاع از مردم غزه را اعلام کردند.

زنجانی‌ها علیه اسرائیلی‌ها به پا ‌خاستند

مردم پایتخت شور و شعور حسینی کشور به شکل خودجوش در محکومیت جنایت رژیم صهیونیستی به خیابان آمدند و با شعار مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا، نفرت خود را نظام سلطه و ظالمان دنیا نشان دادند.

این تجمع خودجوش مردمی که در حد فاصل میدان انقلاب تا سبزه میدان انجام شده بود، حاج ولی‌الله کلامی زنجانی مداح و شاعر مشهور و معروف کشورمان به رجزخوانی پرداخت.

در این مراسم گروه های مختلف مردمی از زن و مرد در صحنه حضور داشتند و طی مراسمی اعلام همبستگی خود را با ملت ستمدیده فلسطین ابراز کردند.

خروش مردم خراسان شمالی علیه رژیم سفاک اسرائیل

مردم انقلابی استان خراسان شمالی در تجمعی پرشور جنایت جنگی رژیم موقت صهیونیستی را در بمباران بیمارستان غزه محکوم کردند.این اجتماع مردمی که از ساعت 10 صبح با حضور حماسی مردم بجنورد برگزار شد با شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل اقشار مختلف مردم همراه بود.

فوج جمعیت حاضر در این اجتماع با ابراز همدردی با مردم مظلوم غزه و کودکان شهید بیمارستان معمدانی، نابودی رژیم اسرائیل را در گروه حضور میدانی در صحنه نبرد اعلام کردند.

تجمع کادر درمان و کارکنان بهداشت و درمان وزارت بهداشت در محکومیت کشتار زنان، کودکان و کارکنان بهداشت و درمان فلسطینی در میدان فلسطین تهران برگزار شد.

در این تجمع ضد صهیونیستی شاهد حضور دانشجویان و اساتید دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور، حضور کادر درمان و اعضای جمعیت داوطلبان هلال احمر هستیم. همچنین وزیر بهداشت و معاونان وی در این مراسم حضور دارند.

 غزه را تنها نخواهیم گذاشت

کولیوند، رئیس جامعه هلال احمر در حاشیه  این مراسم گفت: برادران دینی و مظلوم خود در غزه را تنها نخواهیم گذاشت، بسیاری از امدادگران و پزشکان برای اعزام به غزه ثبت‌نام کرده و امروز در فرودگاه مهرآباد حاضر می‌شوند و منتظرند تا اعزام شوند.

وی گفت: تمام تلاش خود را در این مسیر انجام می‌دهیم که برادران دینی و مظلوم خود را تنها نخواهیم گذاشت. از اعلام آمادگی نیروهای هلال احمر برای اعزام و کمک به مردم غزه تشکر می‌کنم.

زمینه‌های برپایی بیمارستان‌های صحرایی در مصر و اردن فراهم شود

همچنین محمد رئیس‌زاده رییس کل سازمان نظام پزشکی در اجتماع شاغلین حرف سلامت و کادر درمان در محکومیت حمله نظامیان صهیونیستی به کادر درمان وامدادگران فلسطینی، از وزارت امور خارجه کشور درخواست کرد زمینه حضور کادر درمان و نیروهای امدادی را در غزه، مصر و اردن فراهم کند.

محمد رییس زاده ضمن اشاره به قتل عام هزاران نفر در غزه از جمله زنان باردار و کودکان و امکانات محدود درمانی و انجام عمل های جراحی بدون بیهوشی در کف خیابان ها گفت: کادردرمان کشور آمادگی دارد در موکب ها و مراکز درمان در غزه، مصر و اردن ایفای نقش کند.

رییس زاده با اشاره به امکانات محدود درمانی در غزه گفت: اوضاع بهداشت و درمان در غزه فروپاشیده است و اوضاع از کنترل خارج شده است.

رییس کل سازمان نظام پزشکی از دستگاه دیپلماسی درخواست کرد که هرچه سریعتر زمینه‌های برپایی بیمارستان‌های صحرایی در مصر و اردن را فراهم کنند تا کادر درمانی بتوانند به کمک‌رسانی و درمان مجروحان بپردازند و جلوی این فاجعه عظیم بشری گرفته شود.

لزوم بازگشایی گذرگاه رفح جهت ارسال کمک‌ها به غزه

 بهرام عین‌اللهی در تجمع کادر بهداشت و درمان و امدادگران و داوطلبان کشورمان در میدان فلسطین تهران در حمایت از مردم مظلوم غزه و محکومیت حمله رژیم صهیونیستی به بیمارستان‌های غزه، گفت: در زمینه بازگشایی مرز رفح متاسفانه دولت مصر تاکنون همکاری خوبی نداشته است. هفته گذشته قاهره بودم و سعی کردم با وزیر بهداشت مصر جلسه داشته باشم که موفق نبودم.

وزیر بهداشت گفت: بعد از فاجعه حمله به بیمارستان فکر می‌کنم دولت مصر هم بیانیه دادند و جای امیدواری است که با فشار منطقه‌ای دولت‌ها و مردم مرز رفح بازگشایی شود و کمک‌ها به مردم برسد.

برای  ارسال کمک‌های انسان دوستانه و تیم‌های فوریت‌های پزشکی آمادگی داریم

جعفر میعادفر رئیس سازمان اورژانس کشور، با حضور در تجمع کادر درمان و امدادگران در میدان فلسطین تهران، ضمن محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی در غزه، گفت: اقدامی که شب گذشته رژیم غاصب صهیونیست انجام داد، نازی‌ها در جنگ جهانی دوم انجام ندادند و در پی این حرکت ددمنشانه، بیش از هزار نفر کودک، زن و سالمند در محل امن پیش بینی شده در بیمارستان جان باختند.

وی گفت: امروز در تجمع حضور یافتیم تا اعلام انزجار از رژیم غاصب صهیونیست داشته باشیم و همچنین اعلام آمادگی کنیم که به محض اعلام جمهوری اسلامی ایران جهت ارسال کمک‌های انسان دوستانه، تیم‌های فوریت‌های پزشکی نیز از استان‌های مختلف آمادگی اعزام دارند تا به این ترتیب بتوانیم خدمات درمانی و فوریت‌های پزشکی را به مجروحان ارایه دهیم و مرهمی بگذاریم بر رنج‌های چندین ساله و البته چند روز اخیر مردم مظلوم فلسطین.

آمادگی شرکت‌های داروسازی و تجهیزات پزشکی برای ارسال اقلام دارویی و تجهیزاتی به غزه 

سید حیدر محمدی، رییس سازمان غذا و دارو نیز در این مراسم با محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی در غزه بویژه در حمله به بیمارستان‌ها و مراکز درمانی، از آمادگی شرکت‌های داروسازی و تجهیزات پزشکی کشورمان جهت ارسال اقلام دارویی و تجهیزاتی به غزه خبر داد.

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

آثاری برای کودکان غزه

کشتار و مظلومیت کودکان غزه

شعر/ بنگر چه‌سان تعبیر شد کابوس اسراییل

ای شمس خاور سر برآر از پرده چون دیگر

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.