سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / اخبار / واکنش‌های جهانی به حمله به بیمارستان غزه؛ نشست چهارجانبه اردن لغو شد

واکنش‌های جهانی به حمله به بیمارستان غزه؛ نشست چهارجانبه اردن لغو شد

حمله جنایتکارانه رژیم تروریست صهیونیستی به بیمارستان «المعمدانی» در نوار غزه که منجر به شهادت حداقل ۵۰۰ فلسطینی شد، با موجی از محکومیت‌ها و ابراز انزجار در جهان مواجه شد.

وزیر امور خارجه اردن اعلام کرد که نشست بین سران این کشور، آمریکا، مصر و تشکیلات خودگردان فلسطین که قرار بود روز چهارشنبه در امان برگزار شود را لغو کرده است.

«کر استارمر» رهبر حزب کارگر انگلیس در واکنش به این حمله گفت: «صحنه‌های کشته‌شدن صدها نفر در بیمارستان المعمدانی در نوار غزه کاملاً ویران‌کننده هستند و به هیچ وجه قابل توجیه نیست».

«عبدالفتاح السیسی» رئیس‌جمهور مصر اظهار داشت: «من حمله اسرائیل به بیمارستان غزه را شدیداً محکوم می‌کنم، این اقدام نقض آشکار قوانین بین‌المللی است».

دولت مراکش بمباران این بیمارستان توسط رژیم تروریست صهیونیستی را محکوم کرده و خواستار حمایت از غیرنظامیان فلسطینی شد.

وزارت خارجه ونزوئلا نیز با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: «ما خواستار آتش‌بس فوری به دلیل حملات و تجاوز آشکار به حقوق بشر در غزه هستیم».

«میخائیل اولیانوف» نماینده روسیه در سازمان‌های بین‌المللی مستقر در وین تاکید کرد: «کسانی که بدون توجیه و هیچ بهانه‌ای، مانع تصویب پیش‌نویس قطعنامه روسیه شدند، بیشترین مسئولیت را در قبال تحولات بسیار خطرناک اخیر [در نوار غزه] دارند».

«دیمیتری مدودف» نایب رئیس شورای امنیت ملی فدراسیون روسیه گفت که حمله رژیم صهیونیستی به بیمارستان «المعمدانی» در نوار غزه، جنایت جنگی است که مسئولیت آن بر عهده آمریکا می‌باشد.

شامگاه سه‌شنبه بود که منابع فلسطینی از حمله موشکی ارتش رژیم کودک‌کُش صهیونیستی به بیمارستان المعمدانی در نوار غزه و کشته‌شدن حداقل ۵۰۰ نفر شامل مجروحان، زنان و کودکان فلسطینی خبر دادند.

 

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

وقتی دشمنان ما هم معترفند..خبری در راه است…

ويدئو/ شگفتی عجیب تظاهرات سراسری در دنیا

زندان‌های سری رژیم صهیونیستی کشتارگاه‌های انسانی است

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس)

یک دیدگاه

  1. نابودی اسرائیل نزدیک است
    .
    The destruction of Israel is near
    .
    إن تدمير إسرائيل قريب
    .
    İsrail’in yok oluşu yakındır
    .
    اسرائیل کی تباہی قریب ہے۔
    .
    در آیات قرآن زندگی کنیم
    یهود و صهیون های دنیا…بنی اسرائیل اذیت کنندگان موسی علیه السلام و قاتلان رسولان علیهم السلام
    .
    مائدة70 ] – لَقَدْ أَخَذْنا ميثاقَ بَني إِسْرائيلَ وَ أَرْسَلْنا إِلَيْهِمْ رُسُلاً کُلَّما جاءَهُمْ رَسُولٌ بِما لا تَهْوي أَنْفُسُهُمْ فَريقًا کَذَّبُوا وَ فَريقًا يَقْتُلُونَ
    ما از بنی اسرائيل سخت پيمان گرفتيم‏، و به سويشان رسولاني ارسال کرديم‏. هر بار پيامبري چيزي بر خلاف دلخواهشان برايشان آورد، گروهي را تکذيب مي‏ کردند و گروهي را مي‏ کشتند.

    بدانید بزودی مرگ سخت و دوران هلاکت قوم خون ریزتان با توکل به خدا فرا رسیده .. مُوتُوا بِغَيْظِکُمْ .آل عمران119

    إبراهيم12 – وَ ما لَنا أَلاّ نَتَوَکَّلَ عَلَي اللّهِ وَ قَدْ هَدانا سُبُلَنا وَ لَنَصْبِرَنَّ عَلي ما آذَيْتُمُونا وَ عَلَي اللّهِ فَلْيَتَوَکَّلِ الْمُتَوَکِّلُونَ
    و چرا بر خدا توکل نکنيم و حال آنکه ما را به راه‏ هايمان هدایت کرده است‏؟ و البته ما بر آزاري که به ما رسانديد شکيبايي خواهيم کرد، و توکل‏ کنندگان بايد تنها بر خدا توکل کنند.

    إبراهيم13 – وَ قالَ الَّذينَ کَفَرُوا لِرُسُلِهِمْ لَنُخْرِجَنَّکُمْ مِنْ أَرْضِنا أَوْ لَتَعُودُنَّ في مِلَّتِنا فَأَوْحي إِلَيْهِمْ رَبُّهُمْ لَنُهْلِکَنَّ الظّالِمينَ
    و کساني که کافر شدند، به رسولانشان گفتند: «شما را از سرزمين خودمان بيرون خواهيم کرد مگر اينکه به کيش ما بازگرديد.» پس پروردگارشان به آنان وحي کرد که حتماً ستمگران را هلاک خواهيم کرد.

    إبراهيم14 – وَ لَنُسْکِنَنَّکُمُ اْلأَرْضَ مِنْ بَعْدِهِمْ ذلِکَ لِمَنْ خافَ مَقامي وَ خافَ وَعيدِ
    و قطعاً شما را پس از ايشان در آن سرزمين سکونت خواهيم داد. اين براي کسي است که از ايستادن [در محشر به هنگام حساب‏] در پيشگاه من بترسد و از تهديدم بيم داشته باشد.
    .
    اسرائیل نابود است
    .
    و ان شاءالله
    اقامه نماز در مسجد الاقصی به امامت ولیّ عالم ، را خواهیم دید

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.