سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / اخبار / همجنس‌گرایی به‌مثابه جنگ علیه بشریت

همجنس‌گرایی به‌مثابه جنگ علیه بشریت

سخنرانی رئیس‌جمهور در مجمع‌عمومی سازمان ملل را می‌توان بالابردن علم مبارزه با دشمنان نهاد خانواده دانست، مبارزه‌ای که در آن جمهوری اسلامی در خط مقدم جنگ در حال دفاع از بشریت است.

: سید ابراهیم رئیسی در سخنرانی خود در مجمع‌عمومی سازمان ملل، ابعاد مختلفی را در متن خود گنجانده بود؛ از سخن درباره قران کریم و علت عصبانیت مستکبرین از این کتاب آسمانی تا انتقاد از سانسور قدرت جمهوری اسلامی در رسانه‌های جهان! اما یکی از ابعاد مهم دیگر سخنرانی رئیس‌جمهور ایران در سازمان ملل، بلندکردن علم مبارزه با پدیده زشت همجنس‌گرایی بود.

  امپریالیسم جهانی سال‌هاست به دنبال نظم نوین جهانی است تا قدرت خود بر جهان گسترده‌تر سازد و بر تخت فرمانروایی عالم تکیه کند. در نظم نوین جهانی مطلوب غرب، تربیت انسان‌هایی رام و مطیع در دستور کار است تا یارای مبارزه و مقاومت دربار استعمار غرب را نداشته باشند و بی‌چون‌وچرا اسیر دست مستکبران باشند. 

برای نیل به این هدف پلید، ترویج همجنس‌گرایی در دستور کار دولت‌های غربی قرار گرفته است؛ چراکه از بعد روان‌شناختی فرد همجنس‌باز یک فرد پذیرنده است که آماده پذیرش هرگونه خواسته و دستوری است. 

در پشت پرده ترویج این پدیده زشت و ضدبشری باز هم دست رژیم جنایت‌کار صهیونیستی آشکار است. رژیم صهیونیستی یکی از ترویج‌کنندگان همجنس‌بازی در جهان است و اقدامات تبلیغی فراوانی مانند برگزاری رژه همجنس‌بازان در کشورهای مختلف را سامان می‌دهد. «مایکل اورن»، سفیر رژیم صهیونیستی در کنفرانس سالانه همجنس‌بازان در آمریکا می‌گوید: «همجنس‌بازان در اسرائیل بخشی جدانشدنی از جامعه هستند و چنین افرادی در بخش‌های مختلف جامعه اعم از ارتش، کنست، قوه قضائیه، پزشکان، مهندسان، مدرسان و فلاسفه دیده می‌شوند؛ اسرائیل بهشت همجنس‌بازان است».

نظام غربی حاکم بر جهان تلاش می‌کند با تحت‌تأثیر قراردادن نهاد خانواده، انسان‌هایی برده و مطیع پدید بیاورد تا سرتاپا در خدمت اهداف شیطانی غرب باشند و در این کار در کنار پورنوگرافی و فمینیسم، از همجنس‌گرایی نیز بهره می‌برد.

به دنبال حمایت‌های مقامات آمریکایی از همجنس‌بازان در آمریکا، مدارس ایالت کالیفرنیا نیز آموزش همجنس‌بازی را وارد دروس خود کردند. به پیشنهاد یک دانشگاه یهودی در کالیفرنیا آموزش همجنس‌بازی به کتب درسی دانش‌آموزان اضافه شده و تدوین این کتاب‌ها نیز از سوی همین دانشگاه انجام‌گرفته است. این آموزش برای کلیه دانش‌آموزان مدارس کالیفرنیا اجباری است.

بسیاری از کارشناسان معتقدند دولت آمریکا باهدف کنترل جمعیت این کشور و جهان دست به اقداماتی همچون ترویج همجنس‌بازی می‌پردازد تا مسیر ازدواج و باروری را در مردم خود و مردم کشورهای دیگر مختل کند.

جمهوری اسلامی و دفاع از بشریت

سخنان سید ابراهیم رئیسی در مجمع‌عمومی سازمان ملل بار دیگر تلاش جمهوری اسلامی برای دفاع از نهاد خانواده را به رخ جهانیان کشید. 

او در بخشی از سخنان خود درباره تهدید نهاد خانواده و جنایت علیه بشریت غربی‌ها گفت: «در کنار جنگ علیه اسلام، شاهد جنگ علیه خانواده نیز هستیم. خانواده اصیل‌ترین، دیرپاترین، بنیادی‌ترین و فطری‌ترین نهاد بشری است که امروز در معرض تهدید قرار گرفته است. امروز جنایت علیه بشریت، فقط اشغال سرزمین‌ها و کشتار بی‌گناهان و استعمار ملت‌ها نیست؛ بلکه هجوم به پناهگاه فطری و طبیعی بشر یعنی خانواده نیز جنایت علیه بشریت است. حفاظت از حریم خانواده و ازدواج که از وصلت یک زن و یک مرد شکل می‌گیرد، یک واقعیت جهانی است که باید به دستور کار مشترک جهانی تبدیل شود. آموزش، توسعه و تعالی انسانی جز در چارچوب ارزش‌های خانوادگی به کمال نمی‌رسد. روایت‌های ساختگی از زوجیت و جنسیت، در حقیقت تلاش برای حذف مفاهیم متعالی نظیر مادر، پدر و خانواده طبیعی است؛ اقداماتی که می‌توان آن را مصادیق جنایت علیه بشریت و موجب انقطاع نسل بشر دانست. مقابله با چنین رویکردهایی وظیفه انسانی ماست. ما امروز نیازمند جنبش جهانی تعهد به خانواده هستیم تا همه اعضای خانواده زندگی گرم در کنار یکدیگر را تجربه کنند.»

این البته نخستین‌بار نبود که رئیسی علیه این اقدامات موضع گرفته است. در تیرماه سال جاری و در جریان سفر به اوگاندا، سید ابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور جمهوری اسلامی ایران، همجنس‌گرایی را یک «پدیده زشت» خواند و از کشورهای غربی برای «هجمه به بنیان خانواده» انتقاد کرد.

رهبر انقلاب نیز پیش‌تر درباره همجنس‌گرایی فرموده بودند: «بسیاری از آن رذایل اخلاقی دوره جاهلیت در مکه، امروز در دنیای به‌اصطلاح متمدّن غربی به شکل سازمان‌یافته و بسیار شدیدتر و بسیار وسیع‌تر وجود دارد… ابتذال اخلاقی و هرج‌ومرج اخلاقی به‌شدت [وجود دارد]. مسئلة همجنس‌گرایی و امثال اینها – که دیگر واقعاً شرم‌آور است که آدم از تکرارکردنش و گفتنش هم شرم می‌کند- هرج‌ومرج عجیب جنسی؛ اینها امروز در دنیا وجود دارد. اینها همان چیزهایی است که آن روز بود، امروز هم همان‌ها هست؛ منتها آن روز محدود بود، امروز گسترده است، سازماندهی‌‌‌شده است. پشت خیلی از این فسادها و مفاسد، منطق‌های مصنوعی درست شده، یعنی پشتوانه‌های منطقی و فکری برایش درست کرده‌اند، مبنای فکری برایش درست می‌کنند و به بشریّت ارائه می‌کنند.»

در دنیای امروز که جبهه مستکبر در تلاش است تا با برنامه و سازماندهی دولت‌ها به تخریب نهاد خانواده دست بزند، جمهوری اسلامی در برابر این تلاش شیطانی ایستادگی کرده است. 

سخنرانی رئیس‌جمهور در مجمع‌عمومی سازمان ملل را می‌توان بالابردن علم مبارزه با دشمنان نهاد خانواده دانست، مبارزه‌ای که در آن جمهوری اسلامی در خط مقدم جنگ در حال دفاع از بشریت است.

 

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

ایران به شورای امنیت: هرگز آغازگر جنگ علیه اسرائیل نبوده‌ایم

تهران هرگز شروع کننده جنگ علیه رژیم اسرائیل نبوده است.

یورش پلیس به دانشگاه کلمبیا

سازمان‌دهندگان تظاهرات‌های دانشجویی

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.