سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / هنر / عکس و گرافیک دیگران / زنگ بیدارباش در قبال دشمن_ ۱۱

زنگ بیدارباش در قبال دشمن_ ۱۱

🛎 #زنگ_هوشیارباش در قبال دشمن

🛎 #زنگ_بیدارباش در قبال دشمن

…عزیزان من! روح مبارزه و ایستادگی در مقابل دشمن، وقتی به طور کامل و سالم در شما قشر جوان باقی میماند که تقوا، بازگشت به خدا و جهاد اکبر در وجود و زندگیتان بگنجد. . اگر ما به جوانان توصیه میکنیم که طهارت، تقوا، استغفار، اجتناب از گناه، رو آوردن به خدا و توجه به معنویّات را سرلوحه کارها قرار دهند، که علاوه بر به همراه داشتن سعادت شخصی، کشور هم به جوانانی]افرادی[ نیازمند است که بتوانند حقایق را درک کنند، در میدانها بایستند، توطئه دشمن را بشناسند و با آن مقابله کنند…]ملت[ باید قدرت تحلیل سیاسی داشته باشد تا جبهه‌بندیهای دنیا را بشناسد؛ تا بفهمد امروز دشمن کجاست و از کجا و با چه ابزاری حمله میکند…البته توجّه داشته باشید که دشمن از همین امر استفاده نکند. دشمن با کمال هوشیاری ایستاده است.

امیرالمؤمنین علیه‌الصّلاةوالسّلام فرمودند: « مَن نامَ‌ لَم‌ یُنَم‌ عَنه»؛ مراقب باشید که اگر شما غفلت میکنید، دشمن از شما غفلت نمیکند. دشمن با کمال هوشیاری مراقب است…نظام سلطه، مثل اختاپوسی خطرناک و مثل سرطان دنیا را گرفته است. کشور ما جزو نقاط سالم دنیاست.

نمیگوییم همه دنیا ناسالمند. ممکن است نقاط معدودی در دنیا سالم مانده باشند. کشور و دولتی که از نظام سلطه و کمند این عنکبوت خطرناکِ تننده در تار و پود ملتها و کشورها، سالم و برکنار مانده است، نظام جمهوری اسلامی است.

طبیعی است که علیه شما بیدار باشند، فکر کنند و هر تلاشی انجام دهند. شما هم باید بیدار باشید…دشمن باید شناخته شود. این اوّلین قدم است…؛ ۱۳۷۴۰۸۱۰

 

#تبیین های #قافله‌سالار

#شاهچراغ

هیئت فاطمیون حوزه هنری

۱۱ از ۳۰

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

در محضر قرآن _ آیات ولایت

مولانا امیرالمومنین علیه السلام

 حمایت مردم از پلیس  تلاش دشمن علیه طرح عفاف و حجاب را ناکام گذاشت

 سردار احمدرضا رادان فرمانده کل انتظامی کشور

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.