سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / متون / دم بی‌سوادی وزیر لیسانسه از کانال حامی‌اش بیرون زد

دم بی‌سوادی وزیر لیسانسه از کانال حامی‌اش بیرون زد

در این میان شبه‌رسانه تلگرامی «تلخند» که سمپات آذری جهرمی است و ادمین آن ارتباط نزدیکی با وزیر لیسانسه دولت قبل دارد، با خط گرفتن از او، وارد گود شد.

پس‌لرزه‌های نظرسنجی منتشر شده هنوز ادامه دارد و بعید است به این زودی اصلاح‌طلبان بتوانند از زیر بار این بی‌آبرویی کمر راست کنند.

پس انتشار یک نظرسنجی پیرامون انتخابات مجلس، رسانه‌های اصلاح‌طلب با پشتیبانی آذری جهرمی تلاش کردند با زیر سؤال‌ بردن اصل نظرسنجی و طنزپردازی‌های ناشیانه‌‌ ترس و لرز خود را از نتایج این نظرسنجی پنهان کنند. 

آذری جهرمی پیرامون این نظرسنجی در کانال تلگرامی خود نوشت: «در رجانیوز مجموع آرا می‌تواند ۱۴۲ درصد هم بشود! می‌پرسید چطور؟ حق دارید آموزش ندیده‌اند…». او با جمع درصد‌های کاندیداها و به‌دست‌آوردن عددی بالاتر از صد به‌دنبال نشان‌دادن ایراد در این نظرسنجی بود؛ اما خیلی زود با مشخص‌شدن فرمول نظرسنجی، پرده از این رسوایی بزرگ و فرار رو به جلو افتاد.

در این میان شبه‌رسانه تلگرامی «تلخند» که  سمپات آذری جهرمی است و ادمین آن ارتباط نزدیکی با وزیر لیسانسه دولت قبل دارد، با خط گرفتن از او، وارد گود شد.

یک جست‌وجوی ساده در این کانال لازم بود تا نشان داده شود، کم‌سوادی آذری جهرمی به دوستانش نیز سرایت پیدا کرده است. ۱۸ شهریورماه سال ۹۸ کانال «تلخند» دست به انتشار یک نظرسنجی زد که اگر به روش دبستانی وزیر سابق عمل شود، در بخش اول عدد بالای ۱۱۷ درصد و در بخش دوم عدد نزدیک به ۱۲۰ درصد حاصل می‌شود. 

البته این تنها جست‌وجو در کانال مذکور نبود. مخاطب با نوشتن نام آذری جهرمی در قسمت جست‌وجوی کانال، با حجم زیادی از پیام‌ها با عنوان «کنایه آذری جهرمی به…» روبه‌رو می‌شود. کاری که مرد اشتباهی دنیای سیاست، به‌خوبی به آن وارد است و صرفاً با شوک مصنوعی ِکنایه، تمسخر و کری‌های فوتبالی توانسته است به حیات سیاسی‌اش را ادامه دهد.

نظرسنجی‌ای که آذری جهرمی باهدف به حاشیه بردن نتایج آن، به تحریف‌ش پرداخت، حالا مایه سرافکندگی خود و طرف‌دارانش شده است و بار دیگر نشان داد کم‌سوادی جریان اصلاحات پیر و جوان ندارد.

 

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

تامین اینترنت کشور توسط شرکت آمریکایی مرتبط با سازمان سیا !!

تامین اینترنت کشور توسط شرکت آمریکایی مرتبط با سازمان سیا !!

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.