سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / اخبار / آبرسانی به 1100 روستا به همت 3500 گروه جهادی

آبرسانی به 1100 روستا به همت 3500 گروه جهادی

رئیس ‌سازمان بسیج مستضعفان گفت: از مجموع ۱۷۰۰ روستایی که عملیات آبرسانی به آنها آغاز شد، امروز ۱۱۰۰ روستا با بسیج همه امکانات به اتمام رسیده است.

سردار غلامرضا سلیمانی روز دوشنبه در آیین افتتاح پروژه بسیج آبرسانی به ۱۱۰۰ روستای کشور، اظهار کرد: با همت گروه‌های جهادی بسیج کار آبرسانی به روستاهایی که دارای تنش آبی بودند از ۱۴ ماه پیش با انعقاد قرارداد بین سازمان بسیج و وزارت نیرو آغاز شد.

وی افزود: از مجموع ۱۷۰۰ روستایی که عملیات آبرسانی به آنها آغاز شد، امروز ۱۱۰۰ روستا با بسیج همه امکانات به اتمام رسیده است تا بیش از ۶۵۰ هزار نفر از مردم این روستاها از آب شرب سالم، بهداشتی و درخور استفاده کنند.

رئیس ‌سازمان بسیج مستضعفین گفت: در این پروژه‌ها حدود ۴ هزار کیلومتر خط انتقال، بیش از ۱۰۰ هزار متر مکعب مخزن آب، ۱۱۸ حلقه چاه برای آبرسانی به مخازن و منابع آب و ۶۷ ایستگاه آبرسانی احداث شده است.

سردار سلیمانی در پایان خاطرنشان کرد: ۳۵۰۰ گروه جهادی در سراسر کشور و استان‌های مختلف مشارکت داشتند. البته این طرح همچنان ادامه دارد تا پروژه‌ها به‌موقع به اتمام برسد.

وی اضافه کرد: کار انتقال آب به این روستاها در مجموع ۵۱ درصد پیشرفت کار داشته است لذا برای ادامه این همکاری‌ها مقرر شد مجدد تفاهم‌نامه‌ای بین طرفین امضا شود.

رئیس‌سازمان بسیج مستضعفین ادامه داد: بسیج این توفیق را دارد که در راستای کمک به محرومین فعالیت می‌کند لذا خدمات بسیج در رفع محرومیت‌ها توسعه خواهد یافت چون بسیج خدمتگزار ملت ایران بوده و هست؛ البته انجام نهضت خدمات مؤمنانه که از دوران شیوع کرونا آغاز شد، همچنان ادامه دارد و در این رابطه از کمک خیرین نیز بهره خواهیم برد.

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

پدر شهید محمودرضا عندالله پس از ۳۶ سال به فرزند شهیدش پیوست

بسیج معبد عاشقان الله است.بسیج قلب امام است. من قلب امام را می‌بوسم.

ترمیم خطوط انتقال گاز سراسری در کوتاه‌ترین زمان با اقدامات جهادی دست‌اندرکاران صنعت نفت و گاز

شرکت ملی گاز ایران

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.