سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / کلیپ‌های دیگران / چرا بهاییان به دنبال حذف عاشورا از تشیع‌ هستند؟

چرا بهاییان به دنبال حذف عاشورا از تشیع‌ هستند؟

در زمان رضا شاه فرقه دست ساخته بهاییت فرصت پیدا کرد تا با حمایت از انگلیسی‌ها فعال شود و با نوآوری در دین و تولید اطلاعات انحرافی عملیات دین‌زدایی را علیه اسلام و فرهنگ عاشورا آغاز کرد.

وقتی انگلیسی‌ها متوجه شدند که تنها راه استعمار جدایی دین از سیاست است، رضاخان را سر کار آوردند تا با زور اصلاحات را انجام دهد.

اصلاحاتی که منافع انگلیس را تأمین می‌کرد، فرقه دست ساخته بهایی‌ها فرصت پیدا کردند تا با حمایت از انگلیسی‌ها فعال شوند و با نوآوری در دین و تولید اطلاعات انحرافی عملیات دین‌زدایی را آغاز کردند و تا سال‌ها تحت حمایت دولت انگلیس و صهیونسیت‌ها علیه دین کار کردند.

در این سند محرمانه ساواک از نشست بهاییان در شیراز آمده است: «اکنون از آمریکا و لندن صریحا دستور داریم تا مد لباس و ساختمان‌ها و بی‌حجابی را برداریم».

در این پیام آمده است:«در ایران و کشورهای اسلامی دیگر تا می‌توانید با مد ملت اسلام را رنج دهید تا آنها نگویند امام حسین فاتح دنیا بود. این مسلمانان آخر به دست بهاییان از بین می‌روند و دنیا به دست بهاءالله رونق می‌گیرد».

در دوره رضاخانی تلاش برای حذف قرآن، اعتقاد به ظهور و عاشورا آغاز شد، آنها همه کار کردند اما از پس محرم برنیامدند، محرم برای ایرانیان همه چیز بود، پولدارهای دنیا هر جا توانستند سعی کردند عاشورا زدایی بکنند، چون از دوره رضاخانی تا امروز سیک زندگی خط قرمز آنهاست و عاشورا سبک زندگی جدیدی را به مسلمانان نشان می‌دهد.

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

تصویری از فیلم The Song of Bernadette (آوای برنادت راهب)

ادیان الهی

پدر شهید خرازی از شهید زاهدی می‌گوید

پدر سردار شهید خرازی درباره سرلشکر شهید زاهدی در جمع رزمندگان لشکر ۱۴ امام حسین

یک دیدگاه

  1. چند نکته
    اول اونکه ابلی در سال 61 هجری بدنبال اعمال اوج دشمنی خویش با خدا تصمیم گرفت تا با القاعات شیطانیش با ولی خدا یعنی انسان کامل حضرت سیدالشهدا ص انچه که از وجود خبیثش برمیامد با آل لله کرد

    اما نورخدا را نتوانست خاموش کند وازآنروز تا کنون همچنان دنبال این دشمنی را درشیوه های مختلف دنبال میکند که از جمله مهترین این شیوه ها اعمال تحریف درمسیر معارف عاشورا برای انحراف از موضع کلام واقعیات عاشورا بوده وچنانکه میدانید این شیطنتها توسط ایادی ابلیس واقاعات شیطانی به دوستنش همچون جریان شیطانی بهاییت بوده تا شیطان درتکبر خویش همچنان درشعله حسادت بسوزد

    کربلا وداستان عاشورا به مسابه بیوتی هست که دران اذن رفعت الهی به ساکنان آن عطا شده و ابلیس واولیاعش اولین و مهمترین دشمن این بیوت است که باید توسط مدافعان حرم تحت بجان ومال حفظ وحراست شود

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.