سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / کلیپ‌های دیگران / خسرو شکیبایی، بازیگری که استکان‌های هیئت را می‌شست + فیلم

خسرو شکیبایی، بازیگری که استکان‌های هیئت را می‌شست + فیلم

امروز درگذشت خسرو شکیبایی ما را به یاد خاطره‌ای انداخت از پیرغلام هیئتی که می‌گفت این هنرمند به یادماندنی سینما، تئاتر و تلویزیون در هیئت قدیمی تهران استکان و نلبکی‌ها را می‌شست و برای عزاداران امام حسین(ع) آماده می‌کرد.

 وقتی 7 فروردین‌ماه یا 28 تیرماه فرا می‌رسد ناخودآگاه یاد آن حمید هامون سینمای ایران می‌افتیم. صدای زیبا و دلنشین عمو خسرو علاوه بر نقش‌آفرینی‌های ماندگارش در خاطره‌ها مانده و می‌ماند. خسرو شکیبایی 7 فروردین‌ماه 1323 در خیابان مولوی تهران بدنیا آمد. در شناسنامه نامش «خسرو» است اما خانواده و نزدیکان، او را «محمود» صدا می‌کردند.

خادمی در هیئت

شاید در کنار شناسنامه بازیگری و هنری‌اش نکته‌ای بیش از بقیه توجه مخاطبین را جلب کند. بارها نام بسیاری از هنرمندان به گوش رسیده که یا خودشان بانیان برگزاری مجالس عزاداری بوده‌اند و یا در هیئت‌های عزاداری حضور پیدا می‌کنند. تصاویرشان هم بارها در فضای‌مجازی دست به دست شده است. اما اتفاقی که امیرحسین مدرس درباره خادمی خسرو شکیبایی در هیئت قدیمی تهران روایت می‌کند بیش از پیش به نظر می‌آید.

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

تشریح پرونده‌های قاچاق دختران و خانه‌های فساد/ تولید فیلم جنسی دختران ایرانی برای مردان آمریکایی و اروپایی/ دستگیری ۹۶نفر

سردار منتظر المهدی

نماهنگ دیدنی ارتش مقدس

از مراسم ۲۹ فروردین تا ویژگی‌های ارتش.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.