سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / متون / تشییع پیکر بسیجی شهید «امیر حسین‌پور» با حضور مردم قدرشناس تبریز

تشییع پیکر بسیجی شهید «امیر حسین‌پور» با حضور مردم قدرشناس تبریز

پیکر مطهر بسیجی دلاور شهید «امیر حسین‌پور»، صبح روز سه‌شنبه، بر دوش مردم شهیدپرور و ولایی تبریز و مسئولان استانی و کشوری تشییع شد.

شهید مدافع امنیت «امیر حسین‌پور» متولد ۲۷ خرداد سال ۷۵، دانشجوی رشته مهندسی عمران دانشگاه تبریز و مسئول عملیات پایگاه شهید تصمیمی بود که بیش از ۱۵ سال سابقه عضویت در بسیج داشت.

شهید حسین‌پور، تکنیسین فیزیوتراپ و کاردرمانگر بود و از کودکی عضو بسیج دانش‌آموزی بوده و در پایگاه‌ محلات و پایگاه‌های بسیج مشارکت بسیار فعالی در امور جهادی داشت.

این بسیجی دلاور که علاوه‌بر عرصه‌های علمی و جهادی، در پاسداری از امنیت جامعه نیز پیشتاز بود، چهارشنبه ساعت دو صبح در ماموریت گشت رضویون در محله دانشسرا از ناحیه سر و چشم توسط فرد متهم، به‌شدت مجروح شده و بعد از چهار روز تحمل جراحات شدید، روز یکشنبه به یاران شهید عرصه امنیت پیوست.

پیکر مطهر این بسیجی شهید مدافع امنیت صبح دیروز با حضور مردم شهیدپرور تبریز و مسئولان استانی و کشوری از میدان شهدا به طرف میدان ساعت تشییع و پس از اقامه نماز بر پیکر وی توسط حجت‌الاسلام والمسلمین آل‌هاشم نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز در گلزار شهدای وادی رحمت تبریز به خاک سپرده شد.

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

اتصال به ولی تنها عامل موفقیت حزب الله

ويدئو/

پدر شهید محمودرضا عندالله پس از ۳۶ سال به فرزند شهیدش پیوست

بسیج معبد عاشقان الله است.بسیج قلب امام است. من قلب امام را می‌بوسم.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.