سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / متون / حقابه موجودات،فضیلت فراموش شده..!

حقابه موجودات،فضیلت فراموش شده..!

بیش از دو سوم حجم بدن ما را آب تشکیل می دهد. آب یک مایع حیاتی است که بدون آن ،تصور زندگی هم مشکل است تا چه رسد به ادامه زندگی..!
ما مسلمانها معتقدیم که قبل از ذبح حیوانات باید به آنها آب دهیم ،حال چگونه است که به موجودی که تا چند ثانیه دیگر بیشتر زنده نیست ،آب می دهیم ،اما حقابه حیوانات بخصوص وحوش را برای ادامه زندگی،قطع می کنیم.؟!
در دهه های اخیر در سراسر ایران رسم شده که مزرعه داران ،آب را از چشمه ها و آبشخورهای طبیعی ( و از جایی که متعلق به انفال و منابع ملی است) به وسیله لوله های مستحکم پلی اتیلنی به داخل استخرها انتقال می دهند و هیچ حقابه ای را برای حیوانات نمی گذارند.

جالبتر آنکه برای استخرهای خطرناک سیمانی و ژئو ممبران جدید ،توری و حفاظ هم نمی‌گذارند که کودکان و حیوانات به داخل آنها سقوط نکنند.و از آن بدتر وقتی سقوط کردند هیچ راه مفر و برون رفت وجود ندارد

در حالیکه بسادگی می توانند با نردبان ،الوار ،تیر چوبی و بلوک سیمانی و… راه خروج برای حیوانات مهیا کنند. براستی اسم این کار را چه می گذارید ؟! در تصویری که در اطراف ساوه مشاهده می کنید تنها یک استخر این کار را کرده..

خود شما استخر کشاورزی ندارید؟! شما چه می کنید؟! لطفاً با قطع حقابه حیوانات،شمر و عمر سعد زمانه نباشید که بد جوری پاسخش را خواهید گرفت..!!.

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

بیان خاطره کارشناس کویتی از آگاهی یک راننده تاکسی در ایران:

کارشناس کویتی:اینگونه یک راننده تاکسی ایرانی به من ثابت کرد که ما کویتی‌ها به صدام …

درود خدا بر زنان محجبه .. سخت هست! اما یادگار حضرت زهراست

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.