سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / اخبار / هلاکت دو شرور و دستگیری ۴ نفر/ یک بسیجی شهید شد

هلاکت دو شرور و دستگیری ۴ نفر/ یک بسیجی شهید شد

 صبح امروز یک تیم از اشرار مسلح در منطقه عمومی شهرستان هامون با نیروهای انتظامی و بسیج منطقه درگیر شدند که با هوشیاری و آمادگی رزمندگان قرارگاه قدس مورد ضربه قرار می‌گیرند.
  در این عملیات تعداد دو نفر از اشرار مسلح به هلاکت رسیده و یک نفر از نیروهای بسیجی بومی منطقه به نام اردشیر خطیبی به درجه رفیع شهادت نائل می‌شود.
عوامل‌ اصلی باند اشرار مسلح  در ‌هامون دستگیر شدند
سردار دوستعلی جلیلیان فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان از کار اطلاعاتی گسترده پلیس در دستگیری چهار نفر نفر از عوامل اصلی باند اشرار مسلح  خبر داد و گفت: با انجام کار دقیق اطلاعاتی مشخص شد تیمی از اشرار مسلح با خودرویی حامل مهمات جنگی به قصد ضربه زدن به امنیت و انجام عملیات خرابکارانه در سطح استان فعال شده‌اند که از همان لحظات ابتدایی، تیم هایی متشکل از نیروهای اطلاعاتی، سپاه و انتظامی، رصد، تعقیب و مراقبت این تیم از اشرار مسلح را در دستور کار قرار دادند. اعضای این تیم که با خودرو پژو بدون پلاک در یکی از مناطق شهرستان هامون در حال تردد بودند متوجه حضور ماموران شده و پس از درگیری مسلحانه به سمت روستاهای شهرستان هامون متواری می شوند.
وی افزود: در ادامه عملیات، اشرار در یکی از روستاها محاصره و با آتش سنگین نیروهای امنیتی روبه رو شده که درجریان این درگیری ۲ نفر شرور مسلح به هلاکت می رسند و در پاکسازی منطقه نیز چهار نفر از عوامل مرتبط با این تیم شناسایی و دستگیر می شوند.

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

یک نیروی به درد بخور و ارزنده کشف کردم.

اسمش مهدی زین الدین است

برخی از دستاوردهای سپاه

وعده صادق

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.